Mikä kauhee arvostelu ihmisillä on aina päällänsä?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivostunut

Vieras
Ihan suututtaa!

Että kehdataan arvostella toisten puolisoiden ulkonäköä, lasten ulkonäköä, perheen omia tottumuksia jne. Aina pitää keksiä jotain NEGATIIVISTA!
MIKSI?

En todellakaan ymmärrä, mikä tarve aikuisilla ihmisillä on mollata muita. Miten sellaiset henkilöt voivat olla esimerkillisiä vanhempia lapsilleen - vai eivätkö he todellakaan tajua omaa tyhmyyttään? Mitä nautintoa joku saa toisten morkkaamisesta? Ihan turhasta sellaisesta.
 

Yhteistyössä