Mikä kakku jouluksi kun suklaa ei käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juustokakut, tai esim rommi-rusinakakku
http://villikissanneuleet.blogspot.com/2008/11/rommirusinakakku.html

Jostain pitäisi löytyä myös ohje rommi-rusinajuustokakkuunkin mutta en sitä nyt löytänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Juustokakut, tai esim rommi-rusinakakku
http://villikissanneuleet.blogspot.com/2008/11/rommirusinakakku.html

Jostain pitäisi löytyä myös ohje rommi-rusinajuustokakkuunkin mutta en sitä nyt löytänyt.

Hei joo, tommonen rommi-rusina vois olla hyvä. Kiitos. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
En jaksa reseptiä kaivaa.
Banaania ja bulgarinjogurttia siihen tuli.
Löytyy Valio.fi

Koitin ettiä, mutta täytyy sanoa, että ei kyllä löytyny.. :(

www.valio.fi
sitten keittokirja sitten kalenterivuoden ruokajuhlat ja siitä joulu.Pitkä lista josta löytyy banaanikakku

Alkuperäinen kirjoittaja CC:
Ei kaipaa välttämättä kuorrutetta.. jouluinen. :)

http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=3381

Tuossa on suklaata (kaakaota) ja se ei siksi sovi.

Tuota valion sivustoa pitää käydä uudestaan kurkkaamassa, mutta tais tuo juustokakku vetää voiton. :)

Mää erehdyin viimejouluna tekemään elämäni ensimmäisen taatelikakun ( en ollut koskaan siis edes maistanut taatelia...) ja voin sanoa että jää tekemättä tänä vuonna. En tajunnu sitä hehkutusta että taatelikakku on muka hyvää :D Mut makuasioita.... mä ajattelin tänäjouluna tehdä charloten valkosuklaa-geisha täytteellä. jostain lehdestä joskus repäisty ohje. Ei ehkä kovin jouluinen mut voihan siihen kääretorttuun laittaa täytteeksi luumuhilloa vai vaikka vaniljatuorejuustoo???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mää erehdyin viimejouluna tekemään elämäni ensimmäisen taatelikakun ( en ollut koskaan siis edes maistanut taatelia...) ja voin sanoa että jää tekemättä tänä vuonna. En tajunnu sitä hehkutusta että taatelikakku on muka hyvää :D Mut makuasioita.... mä ajattelin tänäjouluna tehdä charloten valkosuklaa-geisha täytteellä. jostain lehdestä joskus repäisty ohje. Ei ehkä kovin jouluinen mut voihan siihen kääretorttuun laittaa täytteeksi luumuhilloa vai vaikka vaniljatuorejuustoo???

Hei kerropa meilleki tuo ohje! Kuulosta niin herkulliselta valkosuklaa ja geisha kakussa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mua ei kans taateli nappaa (eikä muutkaa kuivakaakut), kun äiti teki niitä aikoinaan aina jouluksi.

Tuo kuulostas hyvälle, mut hitto vie, kun pitää olla koko joulu ilman suklaata. :(

Yhteistyössä