H
Hörö
Vieras
Oon täällä aika paljon riekkumassa, ja aina samalla nimimerkillä. Joskus on ollut kinaa "harmaana" kommentoimisesta. Olenko vähän tyhmö, kun en oikein ymmärrä tota rekisteröitymisen ihanuutta? Jos vaikka päättäisin rekisteröityä, en aio sinne profiiliin kertoa itsestäni mitään, mistä mut voisi tunnistaa. Kun en halua, että jotkut puolitutut työkaverit oppii tarkkaan mun seksielämän tai keittiövälineideni paikan (ikäänkuin se ketään tosin kiinnostaisi...
) Kuitenkin kirjoittelen ihan vastuullisesti, ja vaikka olisin joku ääliö, niin eihän se profiloituminen sitä ääliömäisyyksien huutelua estä, vaikka "harmaana". Ymmärrän kyllä, että jotkut mielellään kertovat itsestään enemmän ja tuntevat halua jakaa asioita välittämättä, että kuka niitä lukee. Ei siinä mitään, itse en ole vaan sellainen. Mutta siis, rekisteröidyn tahi en, en aio itsestäni mitään sellaista kertoa, josta mut voisi tunnistaa.
Toivon vaan, että täällä ei "dissattaisi" meitä, jotka haluavat olla rekisteröimättä.
PS. Kommentoisitko tätä kirjoitusta eri tavalla, jos mulla olis tuolla profiili?
Toivon vaan, että täällä ei "dissattaisi" meitä, jotka haluavat olla rekisteröimättä.
PS. Kommentoisitko tätä kirjoitusta eri tavalla, jos mulla olis tuolla profiili?