mikä ijmeen pakkomielle ihmisillä on saada lapselle nimi, jota ei varmasti ole kenelläkään muulla ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks äippä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mun lapsilla nyt ei mitkään hirveän erikoiset nimet oo eikä mitkään taviksetkaan, mut ne on sellaiset nimet joihin mä olen ihastunut ihan totaalisesti ja siks halunnut ne lapsilleni :D

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mun mielestä on pieni paha jos vaikka koulussa on toinen samanniminen luokalla. Isompi paha mun mielestä on se, että koko elämänsä joutuu tankkaamaan joka paikassa kuinka se oma erikoinen nimi kirjoitetaan...

Kaikissa erikoisissa nimissä ei ole vaikea kirjoitusasu!!

Erittäin monissa on... Onko se nyt ceellä vai koolla? Yksi vai kaksi iitä?....

Mä olen koko ikäni joutunut selittelemään sekä etu- että sukunimeni kirjoitusta. Sukunimen saan tavata joka ikinen kerta, ja etunimi on Tia, aina kysytään yhdellä vai kahdella iillä, oliko se Tia vai Pia... Ei mua ole tuo asia häirinnyt, äkkiähän noi asiat selvittää ja siihen on jo tottunut.

monet vähemmän yleiset nimet eivät muuten ole edes kovin eksoottisia tai kummoisia :D esim. Peppi & Lumi, joita 15 sitten olisi pidetty erikoisuuden huipentumana ovat nyt erittäin suosittuja, tavisnimiä. kannattaa varmaan tehdä lapsesta Tiina, Titta tai Maikki jos haluaa nimen jota ei kasteta tuhatta samana vuonna :D

Tutun lapsen nimi on Taape. Poika on jo täysi-ikäinen mutta tietääkseni ei ole kaimaa vieläkään. Mutta hassu nimi se on, joten en ihmettele ettei kaimaa ole tullutkaan.

Yhteistyössä