A
"aapee"
Vieras
Menin juna-asemalla vaunujen kanssa pieneen hissiin. Tyrkkäsin vaunut sisään ja painoin nappulaa alas ennen kuin olin itse hississä sisällä. Vastaan tuli järkyttävä myrkyn haju, hengittäminen sattui, nenää kirveli. Takanani hissiin tunkesi tukevassa humalassa oleva nainen enkä päässyt pois. Hän alkoi huutamaan MYRKKYÄ MYRKKYÄ. Ovet menivät kiinni. Vaunuissa oli onneksi sadesuoja ja aurinkolippa jonka painoin kiinni.
Hissin tulessa alas jäi nainen känniltään oviaukkoon tukoksi ja hänet piti voimalla tyrkätä edestä pois jotta saisin vauvan raittiiseen ilmaan.
Mulla oli vielä tunnin kulttua nenänlimakalvot kipeät ja silmiä kirveli. Vauva vaikuttaa onneksi tyytyväiseltä.
Miten joku voi tehdä noin? Epäilen siellä olleen joko pippuri tai paprikasumutetta.
Hissin tulessa alas jäi nainen känniltään oviaukkoon tukoksi ja hänet piti voimalla tyrkätä edestä pois jotta saisin vauvan raittiiseen ilmaan.
Mulla oli vielä tunnin kulttua nenänlimakalvot kipeät ja silmiä kirveli. Vauva vaikuttaa onneksi tyytyväiseltä.
Miten joku voi tehdä noin? Epäilen siellä olleen joko pippuri tai paprikasumutetta.