Mikä ihmisiä täällä vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyrpii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyrpii

Vieras
Kun täällä aloittaa keskustelun tai kysyy jotain, innolla huomaa että jes, nyt on joku vastannut, se on joka helvetin kerta jotain ilkeää. Täällä ei saisi aloittaa minkäänlaista keskustelua, kaikkeen tulee vastaus googleta, käytä hakua, miksi sitä pitää täällä kysyä, ei kannata kysyä täällä tms. Joskus suoraa vittuilua.
On tässä meillä hieno KESKUSTELUFOORUMI.
Täällä piikitellään joka asiasta. Olen tarkkaillut sivusta ja muutaman keskustelun itse aloittanut.

Onko vuodet kotona lasten kanssa tehneet äideistäkin hieman lapsellisen?

MIKÄ TEITÄ VAIVAA..

Ja jos toinen tekee eri tavalla, sille pitää vittuilla ja mennä henkilökohtaisuuksiin, vähintäänkin haukkua se idiootiksi. On se kamalaa, että toisella perheellä on yhteinen tili ja toisella erilliset. Siitähän kannattaakin jo haukkua koko perhe paskaksi.

Ei kaikki oo sellasia. Luulen, että täällä liikkuu muutama elämäänsä kyllästynyt vakivittuilija. Niihin ei kannata vastata, jotka haastaa vaan riitaa. Tapelkoon yksinään.

Kai kotiäideillä on sitten niin pirun tylsää ilman aikuista seuraa. Pakko pöngittää omaa egoaan vittuilemalla netissä - huoh.

Toivon todella ettei minusta ikinä tule samanlaista. 8kk ikäisen pojan kanssa kotona ja osaan vieläkin käyttäytyä kuin aikuiset, äkkiä vaan tulee lähtö palstalta, ettei se seura vaan tee kaltaisekseen.

No se on ihan totta, ärsyttävää. En mäkään täällä yleensä kirjoittele (ehkä eka aloitus tänään!), ja heti ollaan lyöty diagnoosi otsaan.
Se on ehkä sitä, että oikeassa elämässä ei kuitenkaan
uskalleta sanoa kenellekään suoraan, täällä on hyvä päteä ja pullistella anonyyminä.

Mut hei, ei oteta liian vakavasti toisiamme eikä ittejämme, kaikki on silloin paljon
helpompaa :)

Aurinkoa päiviinne ja hymyä huulille toivoen Nariseva liivinkantaja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Todellakin on tullut erittäin usein paha mieli, niin omasta kuin muiden puolesta. :(

Tiedän, siksipä täällä ei kannatakaan vierailla liian usein - eikä ainakaan availla tiettyjä aloituksia. Tartunnan vaara on ilmeinen :) Mutta on täällä ihan asiallistakin jengiä ja joskus saa hyviäkin vastauksia ja on kiva rupatella jonkun "uuden perspektiivin" kanssa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kyrpii:
Kun täällä aloittaa keskustelun tai kysyy jotain, innolla huomaa että jes, nyt on joku vastannut, se on joka helvetin kerta jotain ilkeää. Täällä ei saisi aloittaa minkäänlaista keskustelua, kaikkeen tulee vastaus googleta, käytä hakua, miksi sitä pitää täällä kysyä, ei kannata kysyä täällä tms. Joskus suoraa vittuilua.
On tässä meillä hieno KESKUSTELUFOORUMI.
Täällä piikitellään joka asiasta. Olen tarkkaillut sivusta ja muutaman keskustelun itse aloittanut.

Onko vuodet kotona lasten kanssa tehneet äideistäkin hieman lapsellisen?

MIKÄ TEITÄ VAIVAA..

haista paska tosikko

--googleta, käytä hakua, miksi sitä pitää täällä kysyä, ei kannata kysyä täällä tms.

Keskustelun avaus on eri asia kuin kysyä jotain itsestäänselvyyttä tai asiaa, jonka selvittämiseen ei kulu kuin pari napin painallusta. Myöskään keskustelua ei avaa se, että lyödään aloitukseen otsikko ja linkki uutiseen (yleensä vielä jo monta kertaa aikaisemmin samanlaisilla avauksilla jo tänne linkitettyyn). Keskustelun avaajaltakin vaaditaan alkeellisia käytöstapoja sekä minimimäärää vaivannäköä siinä, että saisi keskustelun käyntiin.

Itse osaan jo aika hyvin suodattaa, mutta paha mieli tulee monen muun puolesta... Ihmetyttää todella, missä käytöstavat. Tuskin nämä vittuilijat kehtaisivat tosielämässä vastata noin kuin täällä...

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Itse osaan jo aika hyvin suodattaa, mutta paha mieli tulee monen muun puolesta... Ihmetyttää todella, missä käytöstavat. Tuskin nämä vittuilijat kehtaisivat tosielämässä vastata noin kuin täällä...

Ehkäpä heillä ei enää ole niitä tosielämän kontakteja, kun sosiaaliset taidot noin hukassa :)

Mitä esimerkiksi?
Ymmärrän, että helppoihin vastauksiin voi kommentoida, että vastaus löytyy itse hakemalla. Kuka tänne jaksaa toisten puolesta kaikkia kaloreita ym. laskea tms.
Mutta suoranaista törkeääkin tapaa "keskustella" näkee, sehän on helppoa kun ei tarvitse suoraan sanoa. Ne voi aina ohittaa ja odotella niitä korrekteja vastauksia.

Mikä noissa sun linkittämissä jutuissa on se pointti tai ongelma?

Yksi keskustelu ei ole oikein lähtenyt käyntiin, yhdessä aloittaja ei ole vaivautunut tekemään tekstistään lukukelpoista ja siitä huolimatta saa ihan hyvin kommentointia asiaansakin ja viimeisessä linkissä on yhden takin arvioimista suurimmaksi osaksi positiiviseen sävyyn. Mä en näe mitään suurta kusipäiden salaliittoa tuossa.

Yhteistyössä