Pakko nolata toinen vaikka millä konstein ja se on tehtävä sillon kun varmasti on yleisöö paikalla enemmän kun yks |O
Mun äitini on tämmönen :kieh:
Se on oikeen kiva sillon kun ei ole muita näkemässä mutta auta armias jos on ihmisiä niin sillon alkaa, lapsia koskien en osaa oikeestaan mitään, olen aina väärässä tai naurettava, ja sehän keksii vaikka mistä sanottavaa :headwall:
Äsken multa vaan meni hermot, alkaa kahvilassa kassalla pälisemään kun en ottanu pullaa, jaa mites sää nyt pullan jätit, oisko mun sitten pitäny ottaa niin oisit sinäkin kehannu. varmaan et osaa kahvia edes juoda nyt ilman pullaa. joo sää varmaan maksat kun minä maksoin viimeks. :headwall:
Miten saa yhdestä pullasta keksittyä sanottavaa, saakeli!
Lähin koko kahvilasta hemmettiin ja sanoin että ei enään maistu edes kahvi.
Siis aina pitää ihmisten aikaan tehdä näitä juttujaan, mikä sitä vaivaa |O
Mun äitini on tämmönen :kieh:
Se on oikeen kiva sillon kun ei ole muita näkemässä mutta auta armias jos on ihmisiä niin sillon alkaa, lapsia koskien en osaa oikeestaan mitään, olen aina väärässä tai naurettava, ja sehän keksii vaikka mistä sanottavaa :headwall:
Äsken multa vaan meni hermot, alkaa kahvilassa kassalla pälisemään kun en ottanu pullaa, jaa mites sää nyt pullan jätit, oisko mun sitten pitäny ottaa niin oisit sinäkin kehannu. varmaan et osaa kahvia edes juoda nyt ilman pullaa. joo sää varmaan maksat kun minä maksoin viimeks. :headwall:
Miten saa yhdestä pullasta keksittyä sanottavaa, saakeli!
Lähin koko kahvilasta hemmettiin ja sanoin että ei enään maistu edes kahvi.
Siis aina pitää ihmisten aikaan tehdä näitä juttujaan, mikä sitä vaivaa |O