Mikä ihmeen Its Kitchen-yleiskone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "köksä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"köksä"

Vieras
Postissa tuli tarjous em. yleiskoneesta, jonka alkuperäinen hinta olis 589 e ja nyt ainoastaan 129 e. Nettpris.co niminen firma myy. En kuitenkaan löydä netistä tietoa kyseisestä laitteesta. Onko muilla tietoa?

Tilasin koneen ja toimitus kesti viikon. Postikuluja oli lisätty 14 €. Ei ihan Kitchen Aid'n tasoa, mutta Kenwoodin hakkaa mennen tullen. Ei tod. mitään pilipalia. Tietty made in China, kuten muuten KA'kin on ja monet muut. Oli positiivinen yllätys kolmen vuoden takuusta ja huoltopisteitä jopa lueteltu ympäri Suomea!

Pyöritti hyvin 2,5 l pullataikinan. Jämäkän oloinen, metallirunkoinen (painaa paljon :( ), helppo käyttää ja puhdistaa. Oli mukana asiakaspalautetarrat ja lomakkeet, joilla onnistuu ilmanen palautus, jos ei tyydytä ja maksu laskulla, jota ei tietenkään tartte maksaa, jos palauttaa.

Jos on itellä jo yleiskone, kuten minulla, niin sopii vaikka mökille, kuten minä vien, ... tai kakkoskoneeksi, jos on säilytystilaa. Ja säilytystila tosiaan pöytäkorkeudelle, kun on painava jottei tartte selkäänsä katkoa ;).

^ samat kokemukset, laadukkaan olinen hintaansa nähden. Tilasin kokeeksi, kun ei ole mitään hävittävää ja päätin pitää koneen itselläni. Yhden kääretorttupohjan olen jo koneella vatkannut. Johto saisi olla pidempi, on vain metrin mittainen.

Oletteko jo paljonkin koneella touhunnut? Itselleni tuli ja vielä en ole kokeillut, mutta tuntuu että koukku ja toinen vatkain ovat todella hauraan oloiset..? Pidänkö vai ostanko obh nordican first 6681 koneen?

Tilasin koneen ja toimitus kesti viikon. Postikuluja oli lisätty 14 €. Ei ihan Kitchen Aid'n tasoa, mutta Kenwoodin hakkaa mennen tullen. Ei tod. mitään pilipalia. Tietty made in China, kuten muuten KA'kin on ja monet muut. Oli positiivinen yllätys kolmen vuoden takuusta ja huoltopisteitä jopa lueteltu ympäri Suomea!

Pyöritti hyvin 2,5 l pullataikinan. Jämäkän oloinen, metallirunkoinen (painaa paljon :( ), helppo käyttää ja puhdistaa. Oli mukana asiakaspalautetarrat ja lomakkeet, joilla onnistuu ilmanen palautus, jos ei tyydytä ja maksu laskulla, jota ei tietenkään tartte maksaa, jos palauttaa.

Jos on itellä jo yleiskone, kuten minulla, niin sopii vaikka mökille, kuten minä vien, ... tai kakkoskoneeksi, jos on säilytystilaa. Ja säilytystila tosiaan pöytäkorkeudelle, kun on painava jottei tartte selkäänsä katkoa ;).

Mitäs huoltopisteitä tuolle koneelle olisi keskisuomen (Jyväskylän) alueella?

Keskisuomen alueella huolto on Jyväskylän Kodinkonehuolto. Lasku oli pakkauksen sisällä.

Kone on ollut kovassa käytössä ja kestänyt moitteetta vaivaukset ja vatkaukset. Hintansa fäärdi on. Soitin varmuuden vuoksi huoltoon ja kyselin, onko takuuhuoltoa. On, vastattiin ja jos takuuaikana, kolme vuotta, runko-osaan tulee vikaa, vaihdetaan uuteen kyselemättä. Takuuajan jälkeen osia, kuten koukkuja ja sekoitinelimiä ym. on saatavissa viikon tilausajalla.

Saatiin joululahjaksi tuollainen kone. Siinä oli mukana vain norjankieliset ohjeet. Onko Suomen maahantuojasta tietoa tai edes valmistajasta?
Muuten voiko tuota vatkainta käyttää niin että blenderi olisi irti laitteesta tai saako sen turhaa pyörimistä estettyä mitenkään?

Itse sain kyseisen koneen joululahjaksi vanhemmiltani, ja kun kyselin, joutuivatko he muka maksamaan älyttömiä postikuluja tai muuttuiko hinta laskun saadessa, sanoivat ettei mitään ongelmia ole ollut.

Turhaa kärinää tämä taas täällä. Itsellä kone toiminut moitteettomasti, myös blenderi. Blenderillä saa helposti jopa jäiset marjat muusiksi. Osat ovat mielestäni vankkaa tekoa ja blenderikin on lasia.

[QUOTE="härveli";28487226]Saatiin joululahjaksi tuollainen kone. Siinä oli mukana vain norjankieliset ohjeet. Onko Suomen maahantuojasta tietoa tai edes valmistajasta?
Muuten voiko tuota vatkainta käyttää niin että blenderi olisi irti laitteesta tai saako sen turhaa pyörimistä estettyä mitenkään?[/QUOTE]

Itse en vatkaimia koneessa pesisi, taitavat olla alumiinia. Konetta voi käyttää ilman blenderiä ottamalla sen irti ja kiinnittämällä "suojaosan" blenderin paikalle.

Moi.

Meille hankittiin tuo moinen Its-yleiskone. Käyttöohjeet ovat huonot, ja niissä ei ollut kunnon ohjeita blenderin käyttöä varten. Ainakaan mies ei niitä ymmärtänyt. Blenderi pyörii, mutta samaan aikaan pelittää myös vispilä. Ei liene tarkoitus? Mieheltä loppui uskallus, ja niin jäi juoma tekemättä. Voisiko joku laittaa vinkkiä koneen toiminnoista? Vai onko koneessa vikaa?

Onko kellään ollut ko. laitteen maksamisen kanssa ongelmia? Meillä ei laskun viite mennyt maksettaessa läpi ja maksoimme ilman viitettä. Olemme yrittäneet vaikka millä todistaa maksaneemme, mutta nyt tuli silti perintäfirmasta kirje!!!!! Kukaan ei vastaa s-postiin ja puhelimeen kerran vastasivat, mutta vaativat pankilta jotain todistusta maksamisesta. Asiakkaan pompottelua!!!

Me saatiin tädiltä lahjaksi tällainen kone, oli tullut jostain tilaajalahjana. Mukana vain ohut norjankielinen ohjevihko ja yritin netistä metsästää suomenkielisiä ohjeita, turhaan. Siisipä vinkit käyttämiseen olisivat tervetulleita :) kai se täytyy tähän hätään lähteä ihan kokeilumeiningillä konetta käyttämään..

Minäkin ostin halvan koneen ITS KITCHEN vajaa vuosi sitten ei ollut kuin vieraskielinen ohut ohjevihko.Otin yhteyttä puhelimitse Helsingissä sijaitsevaan puhelinmyynti virmaan, todennäköisesti välitti kyseisiä laitteita. Lupasivat jatkuvasti välittää tiedon ja , että ohjeet tulee. Ei tullut, olin yhteydessä kuluttaja-asiamieheen samaa luvattiin myös sieltä kautta. Ei tullut ohjeita, sillä elimellä ei taida olla mitään virkaa? Nyt kesänjälkeen yritin ilman ohjeita tehdä kokeilumielessä pienen taikinan. Yllätys, yllätys. Kone ei lähde mitenkään toimimaan. Myös koneessa paikoillaan olevaa kulhoa en saa irti. Auttakaa hyvät ihmiset mitä minä tälle teen. Olen maksanut koneen .

Moikka! Voiko kukaan ystävällisesti auttaa kun menin halpaan ja tilasin ITS KITCHEN yleiskoneen. Koneen mukana oli vieraskielinen ohut vihkonen josta en ymmärrä mitään. Kone ei lähde mitenkään käyntiin. Kai minua on huijattu. En tiedä mihin elimeen ottaisin yhteyttä. Onko ehkä joku piste josta vois kysyä takuuhuoltoa tai apua onko laitteessa joku jekku mitä en ymmärrä kun kone ei toimi.

Minulla meni vispiläosa kyseisestä koneesta hajalle ja tämä oli ainoita palstoja joilta löysin edes jotain "tietoa" koneesta. Saatiin kanssa lahjaksi. Tympäsee, kun en tiedä yhtään mistä lähteä metsästämään nyt uutta. Joku täällä oli sanonut, että Keski-Suomen alueella huoltoa hoitaa Jyväskylän Kodinkonehuolto. Eipä hoitanut ei kun kysyin. Jos jollain on tietoa ihan missä päin suomea vaan jostain liikkeestä joka hommaa maahan näitä varaosia niin voisko olla ystävällinen ja ilmoittaa niin saisi uuden osan. Kiitos! :)

Yhteistyössä