Mikä ihmeen ehkäisy etäsuhteeseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumiin en enää luota!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumiin en enää luota!

Vieras
Heippa kaikki.

Ajattelin ihan mielenkiinnosta kysellä, miten olette ratkaisseet ehkäisyasiat jos olette olleet etäsuhteessa kumppaniinne?
Aiemmin söin e-pillereitä, jotka pistivät minut jatkuvaan itkuraivariin, eli lopetin ne ja kokeilin minipillereitä. Minipilleritkään ei käyneet minulle, mulla on migreeniä ja korkeaa verenpainetta myös minkä vuoksi en oikein hormonaalisesta ehkäisystä tykkää.

Minulla on poikaystävä, joka asuu eri kaupungissa. Pian hän muuttaa vielä kauemmas, mutta aiomme vakaasti pysyä yhdessä siitä huolimatta kunhan saamme sumplittua tämän elämän järjestykseen. Noh, viikonloppuna harrastimme seksiä, ja kortsu repesi kahteen osaan vaikka sitä käytettiin huolella ja oikein. Hain sitten jälkiehkäisypillerin, mutta olen aivan paniikissa koska kiertoni on juuri puolivälissä ja pelkään niin hitosti pamahtavani paksuksi, se kun ei tähän elämäntilanteeseen passaisi lainkaan. :( Olen 23-vuotias.

Mikähän tässä nyt neuvoksi, pillerit tuntuu ainoalta mahdollisuudelta mutta en haluaisi syödä niitä kun jatkossa näemme varmaan ehkä kerran kuussa jos sitäkään (ja viimeksi lopettaminen vei multa hiukset päästä ja akne tuli naamaan) :( Kortsuun ei ole kovin suuri luotto tällä hetkellä, mutta jälkiehkäisyynkään en haluaisi turvautua kun se ei välttämättä toimi. Kierukkaa minulle ei laiteta koska kuukautiseni on niin runsaat. Vittu ku ei ole vaihtoehtoja, tai no selibaatti tai äitiys tietysti... :/

Yhteistyössä