MIKÄ IHME TÄSSÄ PALSTASSA NYT ON?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häh

Vieras
Tossa normaalitilassa näyttää ihan normaalilta /yllätys), siis tuossa, missä näkyy kaikki otsikot. Mutta kun aukasee jonkun alotuksen noi muumi-mainokset ja adtech mainokset hyppää siihen tekstin päälle. :o

Tekeekö muillakin?

Ja mulla teki sen että kone simahti kesken kaiken kun olin palstalla, luulin että näyttö pimahti ja kun yritin sulkea konetta eipä mennytkään kiinni ei edes takaa sulkien vaan piti ottaa töpselit pois seinästä ja laittaa takasin ja aukasta kone uudestaan. Sitten kävin viruksentorjuntaohjelman läpi kun luulin että koneessa olisi vaikka viruksia mutta ei ainuttakaan virusta ollut mutta haittaohjelmia oli 6 kpl muttei se koskaan niistä ole tuollaista tehnyt. Nyt taas pelaa normaalisti tää kone.

toi että tekstit jää mainosten alle,johtuu siitä että jotkut ihan tahallaan pitää niin pitkää nimimerkkiä että tää koko tekstiosio siirtyy liikaa tuonne oikeelle päin...

pitäis laittaa joku raja tohon nimimerkin pituuteen :/

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
toi että tekstit jää mainosten alle,johtuu siitä että jotkut ihan tahallaan pitää niin pitkää nimimerkkiä että tää koko tekstiosio siirtyy liikaa tuonne oikeelle päin...

pitäis laittaa joku raja tohon nimimerkin pituuteen :/

Eikös siinä ennen ollutkin? :)

Ja joo, mä oon kanssa huomannu, että paljon tökkii palsta taas.. Toisinaan ihan jopa entiseen malliin. :(

Yhteistyössä