Mikä ihme tässä on??? (paino "ongelma" )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
AINA kun alan urheilee.. siis alotin syksyllä lenkkeilyn.. paino nousi ja huoamsin myös peilistä.. ja sit se vaan jäi ..ja samalla putos paino..
nyt kävin muutaman kuukauden salilla.. paino nous ja samal peilissäkin näky.. oli kyl jotain lihaksiakin tullut esille VÄHÄN.. mut läskiä näytti olevan enemmän..
ja nyt olen ollu 2½ viikkoa pois salilta ja näytän hoikemmalta.. tuntuu kevyemmältä myös.. joo lihas painaa enemmän jne... mut kun näkyy peilissäkin ero
:| ehkä mä sitten vaan oon enkä tee mitään niin paino ja läskit pysyy kurissa?

Mie oon huomannu ihan saman, että kun alkaa kunnolla urheilla niin paino ekaks nousee, mutta sit kun jatkaa vaan niin kyllä se siitä tasaantuu. Oisko joku aineenvaihduntajuttu ennen kun elimistö taas tottuu uudenlaiseen kulutkseen... En tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja Anzkuli:
Mie oon huomannu ihan saman, että kun alkaa kunnolla urheilla niin paino ekaks nousee, mutta sit kun jatkaa vaan niin kyllä se siitä tasaantuu. Oisko joku aineenvaihduntajuttu ennen kun elimistö taas tottuu uudenlaiseen kulutkseen... En tiedä...

niin kyl mä sen oon lukenut et ekaks nousee... mut nytkin jenkkakahvat huomattavasti pienentynyt ..ja niistä sen aina huomaan .. :|

Yhteistyössä