Mikä ihme tää on?! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
3-vuotiaan pojan jalkapohjassa ollut reilun viikon tällainen. Yritettiin n. viikko sitten sitä puristella, mutta ei tullut muuta kuin ihan vähän märkää. Kohollaan toi on hieman, ja aristaa sitä välillä kun kunnolla esim. hyppää sen päälle. Onko tonne jalan sisään mennyt jokin? :/

http://www.aijaa.com/v.php?i=4986538.jpg

Meillä oli tuollainen, syylä. Saman ikäinen poika. Taisi tulla Turun Caribiasta =( Jalkahoitaja keskussairaalassa sai sen pois. Noin pienel ku ei saisi alkaa niitä apteekin aineita käyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
se on syylä

:o Oikeesti? Tollanen musta keskellä?

siinähän on reikäkin, näyttää et sinne ois menny jotain ja siksi tulee märkää. Kävisin näyttää lääkärille!!!

No kun mies muistelee, että poika olisi astunut johonkin ja sanonut että aijaijai. Mutta hyvämuistinen kun on, niin ei muista yhtään että mihin se ois astunut. Pitäiskö mun käydä lääkärissä, vai suoraan apteekkiin hakemaan syylään jotain ainetta..?

Syylä. En lähtis ainakaan Verruxinilla hoitamaan, itellä se sai syylät riehaantumaan ja leviämään pitkin käsiä. Todennäköisesti häviää itsekseen. Eli jos se ei hankaa tai muuten ärsytä niin anna olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Syylä. En lähtis ainakaan Verruxinilla hoitamaan, itellä se sai syylät riehaantumaan ja leviämään pitkin käsiä. Todennäköisesti häviää itsekseen. Eli jos se ei hankaa tai muuten ärsytä niin anna olla.

Niin, toisilla auttaa toisilla ei. Mun lapsilta on sillä lähtenyt tosi nopsaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:

Kiva. Uskaltaakohan sitä nyt ostaa.. Onko jotain muuta ainetta? Meneekö syylät itsekseen pois?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:

Kiva. Uskaltaakohan sitä nyt ostaa.. Onko jotain muuta ainetta? Meneekö syylät itsekseen pois?

Kyllähän ne ajan myötä häipyy itsekseenkin, mutta voi olla, että lisääntyykin. Käy vaikka terkkarille näyttämässä ensi viikolla.

Yhteistyössä