Mikä ihme siinä on??

Tai sitten pitävät kiinni, mutta antavat koiran tulla kuolaisella naamalla hieromaan lasta kasvoihin. |O |O |O |O |O |O |O

Nimim. Kuopus sai eilen varmaan ikuisen koirakammon (niinkuin esikoinenkin aikoinaan) naapurin elukasta.

Mun koira on silloin tällöin vapaana tuolla iltahämärissä mut se on aika hassu. Se ei nuole ketään ja muutenki kattelee aina vierestä vaan ja ihmettelee. Jos esim pyöräilijä tulee vastaan niin koira saattaa pikkaisen haukahtaa ja juosta luokse. Sitten se jää vain viereen löntystelemään ja ihmettelemään. Lapsist se tykkää mut se on vissiin huomannu että ne menee helposti "rikki" kun niihin vähän nojaa kun ne rapsuttaa niin ne kupsahtaa heti nurin. :laugh:

Nii, ja kouluttaisivat koiransa niin että jos koira pääsee vahingossa vapaaks niin tulee käskystä luokse. Meillä koira tuli aina luokse vaikka olis ollu millanen tilanne vaan. Ei tosin pidetty kävely teillä ym vapaana. Meidän naapuri talossa yks koira joka vapaana juoksenteli ja hyvä ettei meidän tyttöö toklassu. Hampaat irvessä juoksi tytön ympärillä  :o  omitaja huuteli vaan kauempaa.

Joku tossa aikoinaan tuli mulle tolkuttaa kuinka väärin miä teen kun mulla on sekarotuinen ja itse eikä kenneli kasvatettu koira.
Esim tossa lehessä oli just yks hyvä syy siihen

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Joku tossa aikoinaan tuli mulle tolkuttaa kuinka väärin miä teen kun mulla on sekarotuinen ja itse eikä kenneli kasvatettu koira.
Esim tossa lehessä oli just yks hyvä syy siihen

Siis täh? Jokainen kai kouluttaa koiransa ihan itse. Mitä se kenneli tähän asiaan kuuluu? Ei sellaisessa mitään valmiiksi tapakasvatettuja koiria ole myynnissä. Yleensä ovat pentuja ja jokainen koiranomistaja ihan itse opettaa rakkinsa tavoille. Jos opettaa. Kaikki ei sitä viitsi tehdä.

Siis tarkoitin sitä että meidän kaksi omaa koiraa teki vahinko paukun (9kpl pentuja) jotka oli meillä vähän yli luovutus iän ennen kuin myytiin ne (sekarotuisia)
Ja muutama ihmetellyt siis että oon suostunu ottamaan "mistä tahansa" tulleen rakin vaivoikseni kun eivät ole tienneet koko totuutta.

Yhteistyössä