Mikä ihme siinä on kun ei ihmiset osaa pitää housuja jalassa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

järkyttynyt

Vieras
Aina pitää olla jonkun heiluttelemassa peittoja tuolla BB-talossa koko kansan nähden! Ei paljoa järki pelaa niiden päässä..huh huh! Ihme horatsu tuo Minnakin, vaikka luulin että olisi talon naisasukkaista se järkevin, väärässä olin

Alkuperäinen kirjoittaja jkkl:
no mitä katsot sitä? kyl sen nyt kaikki tietää että idioottien hupia toi ohjelma onkin.

hyvä kysymys, tästä lähin en kyllä katso koko ohjelmaa. Säälittävää touhua, pikkuteinit kitisee kaikesta, vanha homo lääppii nuorta homoa, vanha mummo paasaa uskosta, ihmenörtti sössöttää hampaiden välistä, yks akka on horatsu, talon ainoat ns. hyvännäköiset heteromiehet juoppoja ja yksinkertaisia

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Onks siellä paneminen sit kiellettyä?

Mä en taas tajua mitä hittoa se kaivaa jonkun varpaanvälejä jos toiset aikuiset vapaat keskenään panevat

Aivan, se ei ole kiellettyä, ja tirkistäjille se on odotettua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mitä katsot sitä? kyl sen nyt kaikki tietää että idioottien hupia toi ohjelma onkin.

hyvä kysymys, tästä lähin en kyllä katso koko ohjelmaa. Säälittävää touhua, pikkuteinit kitisee kaikesta, vanha homo lääppii nuorta homoa, vanha mummo paasaa uskosta, ihmenörtti sössöttää hampaiden välistä, yks akka on horatsu, talon ainoat ns. hyvännäköiset heteromiehet juoppoja ja yksinkertaisia

No tuon voi kyllä allekirjoittaa. Ja vaikka miten olis normaalia panna niin kyllä mun mielestä on epänormaalia haluta panna kaikenkansan edessä heti kun mahdollista. Eikä raukat tajuu edes hävetä...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No tuon voi kyllä allekirjoittaa. Ja vaikka miten olis normaalia panna niin kyllä mun mielestä on epänormaalia haluta panna kaikenkansan edessä heti kun mahdollista. Eikä raukat tajuu edes hävetä...

Entäs ellei niillä ole mielestään mitään hävettävää vaikka sun mielestä pitäski olla.

Mä en ole koskaan kyseistä ohjelmaa katsonut mutta netistä kun iltiksen version joka päivä kurkistan niin hyppäähän ne otsikot silmille.Ei kyllä todellakaan houkuta katsomaan.
MUn mielestä ihminen on säälittävä jos sen pitää mennä televisioon tuomaan itseään tykö tollasilla avuilla.

siis eihän ne mitään muutakaan järkevää siellä touhua; kaikki mitä suustaan päästävät on sontaa, ajatuksen juoksu ... no, sitä ei ole, ja tekemiset yhtä tyhjän kanssa. Nolaavat itsensä koko kansan nähden, juopunut ihminen on KÄRSIMYS katsella.