Mikä ihme siinä on että jos itse nouset aikaisin niin lapsi nukkuu varmasti pitkään?!

maalla on mukavaa

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 088
0
36
Normaalisti meillä herätään 6-7 aikaan, viime yönä itse en saanut oikein nukuttua kun likka heräili yöllä itkemään unissaan ja etsi tuttia. Lopulta nousin 4 aikaan, ja piru vie tuo lapsi nukkuu vieläkin, olen tässä tiskannut ja imuroinut, puuron keittänyt ja tuo ei vaan herää. Vielä en uskalla pesukonetta laittaa päälle jos naapurit vaikka tahtoo nukkua. ;) Mitähän tässä vielä tekisi?

Yksi tuoli pitäisi verhoilla kyllä uudestaan, mutta taitaa tuo nitoja sen verran pauketta pitää että ei tohdi vielä aloittaa..

Niin se just on ja toinen, että vapaapäivän aamuna lapset herää virkeinä aikaisin, mutta annahan kun on se joku tärkeä meno aamusta, niin jopa uni maistuu. Muistelen, minulla on jo isot roikaleet. Tosin jossain määrin pätee vieläkin.

Juu, pätee tosiaan noin päin myös, jos itse haluaisi ja saisi nukkua niin varmasti ollaan aikaisin hereillä, ja eipä ole kauaakaan kun meilä oli hammaslääkäri klo 8 ja niin vaan sai moneen kertaan herätellä ja oltiin kikkusia koko aamu ku niin muka väsytti.... :whistle:

toi on niin totta!! Tai kun lapsi heräilee tavallisesti yöllä, ja sitten kerrankin nukkuu koko yön niin ite heräilee 20 min välein...

tänä aamuna heräsin jo viideltä kun en saanut jostain syystä unta. Väsyttää kyllä mutta en sitten viitsinyt mennä takas sänkyyn kun tyttö ylensä herää klo 7. No siellä se edelleen nukkuu...

Yhteistyössä