Mikä ihme mun reidessä on?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oikeassa reidessä aika ylhäällä poikittain menee sellanen yli 10cm kuoppa.
Mikä helkutin lihas/läski kato siihen on iskeny?
Paino on tippunut puolessa vuodessa reilut 20kg kilpirauhasen takia,mutta selluliittiä niissä on ollut ja on vieläkin.
 
elikäs liponekroosi on tod. näk. vaivan nimi. Eli tosiaan rasvakudos on jostain syystä (mahd. jonkun iskun takia tms.) mennyt kuolioon ja kutistunut. Tullut esiin nyt kun rasvaa on ympäriltä hävinnyt laihtumisen myötä. Täysin vaaraton ilmiö. Diagnoosin voi halutessaan varmistaa ultraäänitutkimuksella.
 

Yhteistyössä