Mikä ihme mun korvassa oikein on???????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Joskus viikko sitten oikea korva alkoi humpsuttaan eli silleen sykkii tai niinku tärykalvo pumppais sydämen tahtiin, mut välillä on muutaman sekunnin tauko ja taas se sykkii tiheään. Jatkui koko päivän ja en meinannu saaha unta sen takia. Aamulla ku heräsin se oli poissa. Mut nyt alkoi eilen taas uudelleen. Mikään ei auta sitä lopettamaan kotikonstein. Nieleminen, nenän tukkoon laittaminen ja puhallus ym.

Mikä tähän voi olla syynä? Tarviiko tuosta soittaa lääkäriin? On mulla kyllä muitaki oireita esim päänsärkyä. Ärsyttävä vaiva. ;(

Sulla ei tuuletus pelaa päässä :cool:. Siis oikeesti sulla on tukkeessa ne piuhat nenän korvan ja kurkun välillä tjs, mut siis noi Duactit tai Cirrukset tai Aeriukset vois auttaa, samoin joku "piippu" ja nenäsumutteet. Näillä kaikilla mun päätä on yritetty saada pelittämään.
Noi on varmaan kaikki reseptilääkkeita niin että mars mars lääkäriin.

Viimeksi muokattu:
Sanoin asiasta neuvolassa, niin kattovat kuulon ensi neuvolakäynnillä, mutta käskivät soittaa heti jos pahenee. Voi olla pahimmassa tapauksessa vakavaakin yhtäkkinen toispuoleinen sykkivä tinnitus. ;/

[QUOTE="Äiti";23664998]Sanoin asiasta neuvolassa, niin kattovat kuulon ensi neuvolakäynnillä, mutta käskivät soittaa heti jos pahenee. Voi olla pahimmassa tapauksessa vakavaakin yhtäkkinen toispuoleinen sykkivä tinnitus. ;/[/QUOTE]
Eli olet raskaana, vai?

Minulla oli tuota toisen raskauteni loppupuolella. Meni sitten itsestään ja ajallaan ohi. Ei liittynyt ainakaan verenpaineen koholla oloon tms. "Päänsisäistä" ongelmaa veikkasi lähipiirini... Ja saattaisi veikata vieläkin...

Juu raskaana olen kohta puolessa välissä. Mullakaan ei verenpaineesta johdu, paremminkin se on liian matala. Ei oo allergiaa eikä mitään flunssaakaan nyt. No jospa se menis ohitse eikä ois sen kummempaa. :)

Tensor tympani syndrome, ei oikein suomalaiset korvalääkäritt osaa auttaa asiassa. kokemusta on jo useamman vuoden ajalta, välillä parempi ja välillä menee oikeasti elämänhalu. Saattaa loppua itsekseen joskus tai jatkua loppuelämän. Ulkomailla tekevät leikkauksia tai antavat botox- pistoksia kramppaavaan "lihakseen". Itse en ole apua saanut. Tsemppiä.

Yhteistyössä