V
vieraswwww
Vieras
Mulla on ollut jo 3-4 vuotta todella oudon tokkurainen olo, kuin en olisi täysin läsnä hetkessä. Jotenkin asioiden mieleenpainaminen on myös hankalaa. Väsyttää koko ajan ja olo on ahdistavan epätodellinen/huimaava, vaikka nukkuisin miten hyvin tahansa. Toisaalta käyn ylikierroksilla. Nytkin on ihan järkyttävän outo olo, kehokin tuntuu todella oudolta, oudon "painottomalta". Saan tämän takia paniikki-ahdistuskohtauksia. Tuntemukset ovat pahentuneet tässä lähiaikoina. Jotenkin tuntuu siltä kuin olisin koko ajan nukahtamispisteessä, vaikka ei vaikuta normi unisenväsyneeltä. Aivan kuin koko keho yrittäisi "sammua".
Pari vuotta sitten mulla todettiin anemia (hb pudonnut todella alas), mutta hb saatiin nostettua takaisin normilukemiin raudalla. Vuoden päästä hb oli kuitenkin pudonnut taas melko alas, joten käytän taas rautaa, eli anemiaa mulla tuskin on.
Pari vuotta sitten mulla todettiin anemia (hb pudonnut todella alas), mutta hb saatiin nostettua takaisin normilukemiin raudalla. Vuoden päästä hb oli kuitenkin pudonnut taas melko alas, joten käytän taas rautaa, eli anemiaa mulla tuskin on.