Mikä ihme mulla on ??? :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ettet vain olisi raskaana =) Mulla oli samallaisia oireita kun tätä viimestä aloin odottamaan

:O eipä kyllä käynyt mielessäkään..

No jospa ostat raskaustestin kaupasta ja teet sen samantien.

no mul pitäis alkaa menkat vasta keskiviikkona eli siis huomen tai torstaina. eihän se viel näy.?

Todennäköisesti näkyy. Pakkauksessa on yleensä kaksi testiä. Tee toinen heti ja säästä toinen perjantaille.

en uskalla :( inhoan sitä pettymyksen tunnetta minkä oon saanu niin monta kertaa :'(

hitsikun ei oo ketään kaveria tukena.

No sitten saatat oireilla turhasta toivosta tai jännityksestä alitajuisesti. Olet nuori. Sinulla on todennäköisesti aikaa tulla raskaaksi monillakin eri keinoilla, joten tee testi ja anna itsellesi mielenrauha.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ettet vain olisi raskaana =) Mulla oli samallaisia oireita kun tätä viimestä aloin odottamaan

:O eipä kyllä käynyt mielessäkään..

No jospa ostat raskaustestin kaupasta ja teet sen samantien.

no mul pitäis alkaa menkat vasta keskiviikkona eli siis huomen tai torstaina. eihän se viel näy.?

Todennäköisesti näkyy. Pakkauksessa on yleensä kaksi testiä. Tee toinen heti ja säästä toinen perjantaille.

en uskalla :( inhoan sitä pettymyksen tunnetta minkä oon saanu niin monta kertaa :'(

hitsikun ei oo ketään kaveria tukena.

No sitten saatat oireilla turhasta toivosta tai jännityksestä alitajuisesti. Olet nuori. Sinulla on todennäköisesti aikaa tulla raskaaksi monillakin eri keinoilla, joten tee testi ja anna itsellesi mielenrauha.

no mä olen luopunut jo toivosta joten siitä tuskin kyse. koko raskautta en ole ajtellut aikoihin. yksi lapsi kyllä löytyy.

mutta silloin löydettiin kasvaimia minusta. :( joten se on voinut aiheuttaa lapsettomuutta sanoi lääkäri.

Yhteistyössä