Mikä ihme mulla on ??? :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kahtena iltana jotenkin kauheen oksettava olo ja aamulla kun herää niin puolen tunnin sisään saa juosta sit ainakin viiss kertaa vessassa kun maha ihan kuralla???

Mä oon sen verta hassu et pelkään et tää on vähintääkin jotain kuoleman vakaavaa. :'(

ei mulla normaalisti oo ollu mitään tämmöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaivaa:
Mahatauti on kyllä kuolemaksi jos ei nesteytä itseään. ;)

no kun ei muuten koko päivään oo mitään. Maha tautihan on kyllä ihan vuorokauden ympäri. ei vaan iltaisin ja aamulla ja pystyn kyllä syömään normisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ettet vain olisi raskaana =) Mulla oli samallaisia oireita kun tätä viimestä aloin odottamaan

:O eipä kyllä käynyt mielessäkään..

No jospa ostat raskaustestin kaupasta ja teet sen samantien.

no mul pitäis alkaa menkat vasta keskiviikkona eli siis huomen tai torstaina. eihän se viel näy.?

Ettet vain olisi raskaana =) Mulla oli samallaisia oireita kun tätä viimestä aloin odottamaan

no mul pitäis alkaa menkat vasta keskiviikkona eli siis huomen tai torstaina. eihän se viel näy.?

muoks

ja voi ei teitä!!! miten tää ei mul oo käyny mielessäkään. varmaan siks et oon luopunu toivosta, en oo pitäny mahdollisena itelleni enää. vaikka ikää vasta 21 mut on oireita. ei ei ei ei ei ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivomasi vastaus tulee tässä:
crohnin-tauti, suolistosyöpä, joku muu vakava sairaus kun ei kelpaa jo edellä ehdotetut.

hei ei saa tuo on tosi ilkeetä. :( enhän mä nyt tosissani toivo mitään vakavaa mulla vaan sellainen tapa et pelkään aina pahinta.

Jospa menisit lääkäriin, ei täällä palstalla voi antaa diagnoosia.

Mulla kanssa on ollut ihan samanlaisia oireita kuin ap:lla ja mun oireilun aiheutti univelka. Tai oikeammin sanottuna huonosti nukutut yöt. sain lääkäriltä unilääkkeitä ja vaivat katosivat kun sain nukuttua levollista hyvää unta.

Todennäköisesti näkyy. Pakkauksessa on yleensä kaksi testiä. Tee toinen heti ja säästä toinen perjantaille.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Jospa menisit lääkäriin, ei täällä palstalla voi antaa diagnoosia.

Mulla kanssa on ollut ihan samanlaisia oireita kuin ap:lla ja mun oireilun aiheutti univelka. Tai oikeammin sanottuna huonosti nukutut yöt. sain lääkäriltä unilääkkeitä ja vaivat katosivat kun sain nukuttua levollista hyvää unta.

no mut ap:lla tää on kestäny kaks päivää ja tuollahan luki et menkkojen kuuluisi alkaa parin päivän sisään joten pistän menkkojen tai raskauden piikkiin.

älä ole ap huolissasi, tee testi.

Todennäköisesti näkyy. Pakkauksessa on yleensä kaksi testiä. Tee toinen heti ja säästä toinen perjantaille.

en uskalla :( inhoan sitä pettymyksen tunnetta minkä oon saanu niin monta kertaa :'(

hitsikun ei oo ketään kaveria tukena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kahtena iltana jotenkin kauheen oksettava olo ja aamulla kun herää niin puolen tunnin sisään saa juosta sit ainakin viiss kertaa vessassa kun maha ihan kuralla???

Mä oon sen verta hassu et (b)pelkään et tää on vähintääkin jotain kuoleman vakaavaa.[/b] :'(

Tuossa se todennäköisesti tulikin. Ihminen on siitä merkillinen kapistus että jos edes alitajunnassa pelkää jotain niin yleensä ensimmäisenä tulee oireilemaan vatsa ja suolisto siis. Ja ylipäätään ruuansulatuskanava.

Alkuperäinen kirjoittaja psykososiaalinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä oon sen verta hassu et (b)pelkään et tää on vähintääkin jotain kuoleman vakaavaa.[/b] :'(

Tuossa se todennäköisesti tulikin. Ihminen on siitä merkillinen kapistus että jos edes alitajunnassa pelkää jotain niin yleensä ensimmäisenä tulee oireilemaan vatsa ja suolisto siis. Ja ylipäätään ruuansulatuskanava.

en tiennytkään :/

Yhteistyössä