Mikä ihme huutonettiä vaivaa??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyyjäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyyjäää

Vieras
Mä en saa mitenkään päin lisättyä kuvia ilmotukseen! En oo pitkään aikaan myynyt siellä mitään, en uuden version ilmestymisen jälkeen, joten onko nyt jotain olennaista muuttunut kun ei vaan onnistu? Vai onko se taas jumissa?

Hermo menee! Apua!?

Enpä tiedä mikä vaivaa, itse en saa edes ilmoituksia auki. Pari päivää olen tässä yrittänyt poikien vaatepaketteja selailla, mutta ensinnäkään haku ei toimi (etsimääsi sivua ei voi voi näyttää tai sitä ei löydy) ja jos menee osastolle selaamaan niin ilmoitukset ei tosiaan avaudu vaan jumivat kiinni tai sitten tulee tuo hakemaasi sivua ei löydy. :O

[QUOTE="jaa-a";28908510]Enpä tiedä mikä vaivaa, itse en saa edes ilmoituksia auki. Pari päivää olen tässä yrittänyt poikien vaatepaketteja selailla, mutta ensinnäkään haku ei toimi (etsimääsi sivua ei voi voi näyttää tai sitä ei löydy) ja jos menee osastolle selaamaan niin ilmoitukset ei tosiaan avaudu vaan jumivat kiinni tai sitten tulee tuo hakemaasi sivua ei löydy. :O[/QUOTE]

Saman huomasin eilen. Hermo meni ja läksin pois. Olisiko siellä joku uusi päivitys tekeillä?