Mikä idea noissa yhdistelmävaunuissa oikeen on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmö

Vieras
Mies alkoi mulle marisemaan, kun sanoin että pitäs hankkia matkarattaat tai kuomurattaat, että meillähän on jo yhdet rattaat (yhdistelmävaunut). Että pitääkö toisetkin olla..

Aloin sitten itekki miettimään, että totta - miksei nykyään myydä vaan tavallisia vaunuja vaan kaikki on sellasia yhdistelmärattaita? Vaunuthan on kätevät mutta melkeen aina yhdistelmävaunujen ratasosa on tosi iso ja epäkäytännöllinen, ja sit pitää kuitenkin hankkia vielä erikseen pelkät rattaat.

No idea taitaa olla vain se, että ne saa muunnettua vauvan ikään sopivaksi. Eli kun vauva on ihan käärö, niin mukana on koppa ja kun kasvaa voi istua...ei siis tarvitse ostaa vaunuja ja rattaita erikseen...toki matkarattaat ovat kätevät sitten juurikin kesällä ja shoppaillessa, ovat köykäiset, mutta suomen kesä kun ei kovin kauaa kestä :D

Enpä muuta aiheesta keksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja hölmö:
Mies alkoi mulle marisemaan, kun sanoin että pitäs hankkia matkarattaat tai kuomurattaat, että meillähän on jo yhdet rattaat (yhdistelmävaunut). Että pitääkö toisetkin olla..

Aloin sitten itekki miettimään, että totta - miksei nykyään myydä vaan tavallisia vaunuja vaan kaikki on sellasia yhdistelmärattaita? Vaunuthan on kätevät mutta melkeen aina yhdistelmävaunujen ratasosa on tosi iso ja epäkäytännöllinen, ja sit pitää kuitenkin hankkia vielä erikseen pelkät rattaat.

melläkin yhdistelmät ja hyvin on toiminu. mun mielestä yhdistelmät on paljo järkevämpi ostos ku saa vaunut ja rattaat samas, tulee halvemmaks kans:)

No täällä maalla pelkät matkarattaat ei toimi. Täällä on santatietä, kuoppaa, loskaa. Yritäpä puskea siinä kevyitä rattaita. Ei kule ei. Mulla takalaatikossa autossa mukana matkarattaat kaupunkikeikkoja varten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No täällä maalla pelkät matkarattaat ei toimi. Täällä on santatietä, kuoppaa, loskaa. Yritäpä puskea siinä kevyitä rattaita. Ei kule ei. Mulla takalaatikossa autossa mukana matkarattaat kaupunkikeikkoja varten.

Mulla on isoilla pyörillä ja pääsee missä vain.

Kyllähän pelkkiä vaunujakin on myynnissä, mutta varmasti vähän. Useimmat kun taitaa mielummin valita ne yhdistelmät, niissä kun käyttöikä on paljon pitempi. Vaunut käy tarpeettomiksi jo alle vuodessa, niin monet ei viitsi maksaa montaa sataa muutaman kuukauden käytön takia.

Yhdistelmät toimii mainiosti juuri isomman kokonsa ja parempien pyörien vuoksi lenkkeillessä, mutta mulle ei tulis mieleenikään lähteä niillä kauppoihin pyörimään. Matkarattaat on myös ehdoton juttu jos reissaa paljon.

reissataan paljon ja pelkät yhdistelnät on,joskus kaupassa hiukka ahdasta, mutta olen sen verran egologinenkin etten muutaman vuotuisen kauppareissun takia osta toisia rattaita reissaamme n 3 kertaa kk sukuloimassa, junalla ja autolla

Yhteistyössä