Mikä hylkiö minusta on tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ja yksin

Vieras
Niin, en tiedä mitä ajatella... joko mä oon ihan totaalinen hylkiö, kun esim. Facebookissa on nyt tilanne että olen jättänyt kolme (3) kaveripyyntöä ja siis ihmisille jotka ihan oikeesti tunnen ja olen kuvitellut että ollaan ystäviä, niin kaveripyynnöt odottavat edelleen viikkojenkin jälkeen vahvistusta. Voihan se olla että heillä on kiireitä eivätkä pääse koneelle, mutta siitäkin huolimatta.

Alkaa tuntua sille että ihan sama vaikka poistan profiilini kokko naamakirjasta, kukaan tuskin edes huomais mun poistumista sieltä. En viitsi edes "tökätä" tai laittaa viestiä näille kavereille, kun ei kerran tykätä niin ei sitten väkisin... KAi minä olen sitten vain niin tylsä ihmine; ei ole hienoja harrastuksia, ei ole hienoja lomamatkoja, ei ole edes työpaikkaa...

Kiitos sain purkaa pahan mielen tänne. Turhis kai tämäkin aloitus oli, mutta jotenkin on vain saatava purkaa pahaa mieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Huono tuuri vaan ystäväpyyntöjen suhtteen. olet vaan pinnallisten kakkiaisten kanssa sattunut tutustumaan.

Eivät ole ainakaan ennen olleet pinnallisia; näistä joille jätin pyynnön 2 olen tuntenut yli 20 vuotta ja sen kolmannen olen tuntenut itseasiasssa jo melkein 40 vuotta...

Yhteistyössä