Mikä huriseva vekotin ulkovarastossa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arpoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arpoja

Vieras
Ollaan asuttu tässä rivarissa jo useampi vuosi. Ulkovarastossa on sellainen paksusta levystä rakennettu pitkä boxi seinässä kiinni ja sieltä kuului eilen hurinaa :D Sähköpiuha menee sinne. Silloin vasta tajusin, että siellä on joku vekotin. Kun mies tuli töistä, kysyin siltä mitä siellä ulkovarastossa mahdollisesti on, se sanoi ettei tiedä!! Sitten sanoi, että jos siellä on antenniin liittyviä juttuja. Hei sanokaan hyvät ihmiset mulle mitä siellä voi olla. Tuo ukko ei edes tiedä että saunan ilmastointi pitää avata saunoessa, niin miten se voi tietää mitä siellä boxissa on? Mä en kehtaa alkaa naapureilta kysellä. Ja ihmettelen miksi sieltä boxista kuului niin kovaa hurinaa ja sitten hurina loppui?

Mun mielestä se ei ole aiemmin hurissut, en ole kuullut koskaan... jos siinä vekottimessa on nyt vika? Ja tässä rivarissa on huippu-imurit katolla ilmanvaihtoa varten (korvausilma tulee ikkunoista).

Tarvitseeko antenni sähköä toimiakseen ja tuollaista lootaa...? Ei tajua ei... enkä kyllä soittele isännöitsijälle kun se on nainen eikä tajua muutenkaan mistään mitään.

Mun mielestä se ei ole aiemmin hurissut, en ole kuullut koskaan... jos siinä vekottimessa on nyt vika? Ja tässä rivarissa on huippu-imurit katolla ilmanvaihtoa varten (korvausilma tulee ikkunoista).

Tarvitseeko antenni sähköä toimiakseen ja tuollaista lootaa...? Ei tajua ei... enkä kyllä soittele isännöitsijälle kun se on nainen eikä tajua muutenkaan mistään mitään.

Nainen ei tajua mistään mitään? Mutta miehes pitäs tietää mikä laite on kyseessä, vain siksi että on mies? Kysy naapurilta.

[QUOTE="Vieras";23460613]Nainen ei tajua mistään mitään? Mutta miehes pitäs tietää mikä laite on kyseessä, vain siksi että on mies? Kysy naapurilta.[/QUOTE]
Se on sellainen maksettu isännöitsijä, joka on isännöitsijä about sadoille asunnoille, ei se tiedä... joskus soitin jotain ja sanoin osoitteen, eikä se edes tiennyt missä tää kämppä on ja millainen.

Yhteistyössä