Mikä hoito kannattais kosmetologilla ottaa tällaiseen ihoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Hormoonien aiheuttamia paukamia lähinnä kaulassa ja leuan alueella, monta kerrallaan tällaista :( Aknea? lisäksi aika kuiva iho ja paljon sellaisia valkopäitä, talia tulee ihan hellästi puristamalla.

juu ei ne tähän vaivaan ihan riitä..

Auttaisko jos olis hetken ihan ilman meikkiä? Oon nyt jättänyt meikkivoiteen kokonaan pois ja peitepuikolla peitän pahimmat virheet ja puuteria päälle kevyesti. Mut jos ei laittais mitään, niin auttaisko ettei tuu uusia, vai tuleeko niitä kuitenkin, kun hormonaalista näppyä on

juu ei ne tähän vaivaan ihan riitä..

Auttaisko jos olis hetken ihan ilman meikkiä? Oon nyt jättänyt meikkivoiteen kokonaan pois ja peitepuikolla peitän pahimmat virheet ja puuteria päälle kevyesti. Mut jos ei laittais mitään, niin auttaisko ettei tuu uusia, vai tuleeko niitä kuitenkin, kun hormonaalista näppyä on

Mitäs jos kääntisit ongelminesi ammattilaisten puoleen? Olisko kosmetologi mitään? Sen jälkeen voisit kokeilla vaikka psykiatria. =)

[QUOTE="Nenna";29278035]Mulla toimi ultraäänikuorinta tuohon. :)[/QUOTE]

Kiitos, täytyy kysellä tuosta lisää. Joskus kosmetologi sitä suosittelikin. Kuoriiko se vain? Ihoni tarttis nyt jotain hyvää puhdistusta (ja kuorintaa)

Se on ihan kunnon putsaus :) alkupuhdistuksen, kuorinnan ja naamion jälkeen imeytetään vielä seerumi ihoon sillä ultaäänilaitteella. On freesi olo käsittelyn jälkeen :D

[QUOTE="Nenna";29278056]Se on ihan kunnon putsaus :) alkupuhdistuksen, kuorinnan ja naamion jälkeen imeytetään vielä seerumi ihoon sillä ultaäänilaitteella. On freesi olo käsittelyn jälkeen :D[/QUOTE]

Joskus olin siinä kemiallisessa puhdistuksessa ja se teki ihosta kyllä puhtaan, mut voi luoja sitä rupien määrää sen jälkeen :O kaikki paska kun tuli pihalle samaan aikaan, niin iho meni tosi rikki. Peilistä sain katsoa käsittelyn jälkeen, niin näytti kuin ois homeessa ollu naama :laugh:

ehkä tuo ultraääni olisi sitten hellävaraisempi. Täytyykö siinä käydä monta kertaa, vai riittääkö yksi kerta?

Yhteistyössä