mikä hoito, jos tarvitsisi apua pahaan mielialan vaihteluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuli mieleen et onks sul 'baby blues' synnytyksen jälkeen. Kävin itse ton synnytysvalmennuksen ja sielä oli psykologi puhumassa synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Sano että neuvolan kautta voi tulla puhumaan terveyskeskus psygologille tai sitten soittaa suoraan heille. Sun tilanteessa soittasin suoraan. Tai sittenhän on näitä yksityisiä mut ne täytyy kustantaa ite. Muutenkin tuntu että valmennuksessa puhuttiin paljon masennuksesta. Mulla itellä oli loppuraskauden hormoonivaihtelut mutta helpotti noin 2 kk synnytyksen jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja Kinderi:
Tuli mieleen et onks sul 'baby blues' synnytyksen jälkeen. Kävin itse ton synnytysvalmennuksen ja sielä oli psykologi puhumassa synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Sano että neuvolan kautta voi tulla puhumaan terveyskeskus psygologille tai sitten soittaa suoraan heille. Sun tilanteessa soittasin suoraan. Tai sittenhän on näitä yksityisiä mut ne täytyy kustantaa ite. Muutenkin tuntu että valmennuksessa puhuttiin paljon masennuksesta. Mulla itellä oli loppuraskauden hormoonivaihtelut mutta helpotti noin 2 kk synnytyksen jälkeen

välil mietin, että onko tämä jo masennusta vai mitä, mutta ainakin sen oon huomannut, että silloin kun ahistaa ja raivistuttaa silmittömästi, niin mulla on joko ovulaatio tai just alkaa menkat.. että paljon on hormoonit kyseessä. pitää kai sitten soittaa suoraan sinne tk.n psykologille. mutta nythän on tömön kuukauden kiinni tk.

Yhteistyössä