Mikä hinnaksi ReimaTecin haalarille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lyllerö 84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuten jo todettu, Huutis on eri asia. Siellä hinnat nousee välillä ihan käsittämättömiksi. Ehkä ihmiset on kriittisempiä kun ostopäätös pitää tehdä heti ja rahat lyödä saman tien pöytään? En osaa sanoa. Huutiksessa tavarat tavoittavat myös paljon laajemman ostajakunnan kuin kirpparilla joten joukkoon mahtuu aina enemmän niitä jotka ovat valmiita maksamaan isomman hinnan.

No ei se kyllä periaatteessa eri asia ole :) Molemmissa paikoissa myydään käytettyjä/uusiakin lastenvaatteita. Kirpparilla näet tuotteen livena, huuto.netissä kuvista. Huuto.netissä hinta pompsahtaa ylös, jos moni haluaa juuri sellaisen haalarin esim. Korottavat keskenään hintaa sitten ne jotka oikein kovasti haalarin tahtoo. Kirppis ei hinnan puolesta ole eri asia kuin huuto.net.

Olen huomannut että täältä on turha kysyä hinta-arvioita yhtään mistään, koska aina sanotaan jyrkästi alakanttiin. Onneksi en ole itse myydessäni uskonut hinta-ehdotuksia joita olen täältä saanut.

Itse möin todella hyväkuntoisen, täysin kulumattoman Reimatecin talvihaalarin kokoa 86, huutiksessa hintaan 27 e. Täältä kun erehdyin kysymään, ehdotettiin 5-10 e.

Möin 10 kk vanhat , vähän käytetyt Teutonia Fun-vaunut jalkapeitteineen, lämpöpusseineen ja hoitolaukkuineen hintaan 380 e, ( kaikki yhteensä maksoivat 680 e) parissa päivässä meni, eikä ostaja edes tinkinyt. Täältä sain arvioksi 150-200 e.

Sen jälkeen en ole kysellyt täältä hinta-arvioita, vaan olen arvioinut itse, eikä ole vielä mitään myymättä jäänyt.

Just näin. Ja sille yhelle "ei se näin vaan mee" ni kai mä itse teidän millä ja miten olen myynyt, öitä.

[QUOTE="Mam";23548081]No ei se kyllä periaatteessa eri asia ole :) Molemmissa paikoissa myydään käytettyjä/uusiakin lastenvaatteita. Kirpparilla näet tuotteen livena, huuto.netissä kuvista. Huuto.netissä hinta pompsahtaa ylös, jos moni haluaa juuri sellaisen haalarin esim. Korottavat keskenään hintaa sitten ne jotka oikein kovasti haalarin tahtoo. Kirppis ei hinnan puolesta ole eri asia kuin huuto.net.[/QUOTE]

Onhan niillä ihan vissi ero jonka tuossa itsekin kuvailit... Huutis on nimenomaan huutokauppa. Siellä tuotteen saa se joka on valmis korottamaan hintaa eniten jolloin hinta voi nousta hyvinkin korkeaksi. Kirppis on taas "tavallinen" kauppa. Siellä on valmis hinta, se kuka haluaa ensimmäisenä maksaa myyjän asettaman hinnan saa tuotteen.

Onhan niillä ihan vissi ero jonka tuossa itsekin kuvailit... Huutis on nimenomaan huutokauppa. Siellä tuotteen saa se joka on valmis korottamaan hintaa eniten jolloin hinta voi nousta hyvinkin korkeaksi. Kirppis on taas "tavallinen" kauppa. Siellä on valmis hinta, se kuka haluaa ensimmäisenä maksaa myyjän asettaman hinnan saa tuotteen.

Noniin, mikä miksi sun mielestä kirppiksellä pitäisi myydä paljon halvemmalla kuin huuto.netissä? En ymmärrä. Samalla tekniikalla toimii, joku näkee kirppiksellä ihanan vaatteen, ajattelee että on kyllä hintava, ostaa sen silti heti, ettei kukaan muu ehdi.

Huutonetissä korotellaan hintaa kun niin kovasti vaate halutaan itselle? Huutonetissä lähtöhinta yleensä onkin alhainen, juuri tuon korotuksen takia. Miten ne eroaa siis hinnoistaan muuten? Kun kirjoitit että KÄYTETTY ON AINA KÄYTETTY jne.

Yhteistyössä