mikä hiivatti siinä on...???!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Että naisilla ei sais olla miespuolisia ystäviä ja toisin päin..
tai jos onkin ni se tarkoittaa välittömästi et niiden kaa on pakko olla jotain peliä peitonkin alla..???!!!
Mua nyt asia ahistaa suunnattomasti..
Mä olen aina tullu miesten kanssa paremmin toimeen ku naisten kanssa ja nyt taas vaihteeksi tulee sitä itseään niskaan sen takia..kaikilta muilta tosin omalta mieheltä..

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Joku joskus sanoi seuraavasti.

Mies ei voi koskaan olla ystävä naisen kanssa ennen kuin on maannut hänen kanssaan.

En tiedä pitääkö se paikkaansa.

Mä oonkin ystävä mun kaikkien exien kanssa :D Ja se on mun miehellekin ok. Koska ne on exiä syystä ja miestäni mä rakastan. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Ai mun moni miespuolinen kaveri on sanonut,ettei voi olla enää ystävä tai kaveri sellasen naisen kaa jonka kaa on maannut..

Voi olla totta.
Mutta tuo ei mitenkään ole ristiriidassa sen kanssa mitä minä sanoin.

Tietysti riippuu aina mitenkä ihmiset käsittää sanan "ystävä" verttuna vaikkapa sanaan "kaveri" tai "hyvä kaveri" .

Väite

"Joku joskus sanoi seuraavasti.
Mies ei voi koskaan olla ystävä naisen kanssa ennen kuin on maannut hänen kanssaan.
En tiedä pitääkö se paikkaansa."

On pelkkä typerä seksuaalielämää koskeva myytti, joita ajassamme on liikkeellä vaikka kuinka paljon. Naiset ovat miehelle (ainakin itselleni) usein korvaamattomia ystäviä ilman, että täytyy käyttää heitä itsekkäästi hyväksi. Jos kerran on niin ihastunut, että haluaa sänkyyn, miksei sitten rupea seurustelemaan. Jos kyseessä on varattu nainen, mitä helvettiä sitten vehtaamaan mitään seksijuttuja? Eikö peli ole selvä. Vaikka olisikin ihastunut varattuun naiseen, voi pitää ne mölyt omassa mahassa, eikä mennä rikkomaan perhettä.

Yhteistyössä