K
Keittiönoita
Vieras
Tulin juuri Myyrmannista, jossa kävin tekemässä Citymarketissa huomista varten vielä viimeiset ruokaostokset. Kun menin kauppaan sisään, sellainen about 25 v pariskunta hymyuili mulle. Ajattelin mielessäni, että kiva kun on kivaa, ja jatkoin matkaani. Tuli vastaani noin nelikymppinen mies, joka myös hymyili mulle. Ajattelin, että tätä se teettää, kun ei meidän nurkilla tuo terveyskeskuspäivystys oikien toimi. No sitten tuli vastaan about 50 v nainen, joka sekin hymyuili mulle. Siinä vaiheessa kaivoin peilin laukusta tarkistaakseni, onko mulla naamassa ketsuppia, mutaa tai sarvikuono, kun vastaantulijoita niin hymyuilyttää. Mutta ei ollut noista mikään, ihan oma äkeä itseni olin. Tai sitten peilini valehteli.
Mutta iltahan paheni entisestään
Limuhyllyjen luona kolme noin 10-13-vuotiasta pojannaskalia tönäisi ostoskärryjäni ja sanoi anteeksi. SIIS SANOIVAT ANTEEKSI!!!!!!! Mä keräilin alaleukaani kaupan lattialta ja ajattelin, että tästä ei kyllä hyvä seuraa. Hymyileviä ihmisiä tuli vastaan enemmänkin ja näin jopa kolmen pienen lapsen äidin, joka hymyili miehelleen ja puhui ystävällisesti. Sellainen on erittäin harvinaista, varsinkin, kun kaupassa on väkeä kuin Florida Mallissa alennusmyyntiaikaan.
Mutta pääsin siis kaupasta ulos eikä mitään ihquraksupoksu-bakteereita muhun tarttunut. Mietin, että mahtoikohan joku työhönsä uupunut kassaneiti ollu tauolla ja poltellut pilveä ilmanvaihtohormien läheisyydessä, kun asiakkaat käyttäytyivät niin ystävällisesti. Mutta hautasin ajatukseni kassaneidin pilvenpoltosta, sillä bussipysäkillä ihmiset jutteli toisilleen. Siis ventovieraat toisilleen :headwall: :headwall: Ja sitten tuli se viimeinen niitti: bussikuski hymyili ja tervehti |O |O |O
Ai niin vielä... siellä bussissa oli sellanen about 2 v tyttö noitalakki päässään. Kun jäin pysäkillä pois, se pikkunoita hymyili ja vilkutti mulle. Jotain munkin päässäni sumeni, sillä mä hymyilin ja vilkutin takas :/ Onneksi kohta on maanantai ja ihmiset muuttuvat jälleen omiksi itseikseen
Mutta iltahan paheni entisestään
Mutta pääsin siis kaupasta ulos eikä mitään ihquraksupoksu-bakteereita muhun tarttunut. Mietin, että mahtoikohan joku työhönsä uupunut kassaneiti ollu tauolla ja poltellut pilveä ilmanvaihtohormien läheisyydessä, kun asiakkaat käyttäytyivät niin ystävällisesti. Mutta hautasin ajatukseni kassaneidin pilvenpoltosta, sillä bussipysäkillä ihmiset jutteli toisilleen. Siis ventovieraat toisilleen :headwall: :headwall: Ja sitten tuli se viimeinen niitti: bussikuski hymyili ja tervehti |O |O |O
Ai niin vielä... siellä bussissa oli sellanen about 2 v tyttö noitalakki päässään. Kun jäin pysäkillä pois, se pikkunoita hymyili ja vilkutti mulle. Jotain munkin päässäni sumeni, sillä mä hymyilin ja vilkutin takas :/ Onneksi kohta on maanantai ja ihmiset muuttuvat jälleen omiksi itseikseen