Siis mulla palaa käämit! |O |O Se helevatun kasakerääjä ei vaan tajua, että niitä roinia, yms papereita EI kerätä keittiön päydälle, sivutasoille ja kaappien päälle. :headwall: Tämä on siis niin totaalisen kroonista. Sitten kun korjaan sen tavarat pois, niin sitten tulee kauhea huuto, että "jätin-viime-helmikuussa-sen-ja-sen-tavaran-tähän,-että-sen-siitä-sitten-löytäisin,-missä-se-on???" Välillä en kerta kaikkiaan jaksa keräillä niitä sen tavaroita ja pahimmillaan meillä on ollut sellaiset puolen metrin kasat kaikkea mahdollista roinaa joka ainoalla talosta löytyvällä vaakatasolla. Siis se ukko ei vie MITÄÄN tavaroitaan paikalleen. Pilkkihaalaritkin roikkuivat keittiön yläkaapin nupissa, kunnes sain asiasta raivarit viikko sitten... Nyt on tosiaan viimeisemmästä tasojen raivausurakasta noin viikko aikaa. Sinä aikana olen jo kertaalleen huomauttanut tasoille jätetyistä tavaroista. Ja nyt taas on papereita yms. keittiön pöydällä ja kaapin päällä. |O
Siis minkä saaketin idiootin olen miehekseni valinnut, kun mies ei siis vain yksinkertaisesti tajua yksinkertaisiakaan asioita, eli tavarat laitetaan paikalleen. Ja auta armias mua, mikäli olen YHDEN karkkipaperin jättänyt autoon... Siitä kyllä tulee julmetun huuto...
Huh, vähän helpotti... :kieh:
Siis minkä saaketin idiootin olen miehekseni valinnut, kun mies ei siis vain yksinkertaisesti tajua yksinkertaisiakaan asioita, eli tavarat laitetaan paikalleen. Ja auta armias mua, mikäli olen YHDEN karkkipaperin jättänyt autoon... Siitä kyllä tulee julmetun huuto...
Huh, vähän helpotti... :kieh: