Mikä helevatun ongelma mun miehellä on puheen ymmärtämisessä???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bona fide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

bona fide

Jäsen
24.06.2010
457
0
16
Siis mulla palaa käämit! |O |O Se helevatun kasakerääjä ei vaan tajua, että niitä roinia, yms papereita EI kerätä keittiön päydälle, sivutasoille ja kaappien päälle. :headwall: Tämä on siis niin totaalisen kroonista. Sitten kun korjaan sen tavarat pois, niin sitten tulee kauhea huuto, että "jätin-viime-helmikuussa-sen-ja-sen-tavaran-tähän,-että-sen-siitä-sitten-löytäisin,-missä-se-on???" Välillä en kerta kaikkiaan jaksa keräillä niitä sen tavaroita ja pahimmillaan meillä on ollut sellaiset puolen metrin kasat kaikkea mahdollista roinaa joka ainoalla talosta löytyvällä vaakatasolla. Siis se ukko ei vie MITÄÄN tavaroitaan paikalleen. Pilkkihaalaritkin roikkuivat keittiön yläkaapin nupissa, kunnes sain asiasta raivarit viikko sitten... Nyt on tosiaan viimeisemmästä tasojen raivausurakasta noin viikko aikaa. Sinä aikana olen jo kertaalleen huomauttanut tasoille jätetyistä tavaroista. Ja nyt taas on papereita yms. keittiön pöydällä ja kaapin päällä. |O

Siis minkä saaketin idiootin olen miehekseni valinnut, kun mies ei siis vain yksinkertaisesti tajua yksinkertaisiakaan asioita, eli tavarat laitetaan paikalleen. Ja auta armias mua, mikäli olen YHDEN karkkipaperin jättänyt autoon... Siitä kyllä tulee julmetun huuto...

Huh, vähän helpotti... :kieh:

:hug: Meillä isäntä harrastaa samaa tavaroiden lojumaan jättämistä, sängyn vieressä sen puolella on vaatekasa mihin en periaatteestakaan ole koskenu, imuroin nätisti vaan ympäriltä, kaikki mihin se koskee, jää tasan tarkkaan just siihen mihin se kädestään sen laskee..Mä olen myös hyvin kyllästynyt keräilee sen jäljiltä paskoja, joten antaa olla, kyllä se jossain kohtaa huomaa ettei pääse sänkyyn kun on niin paljon vaatteita ja tyhjiä mehupurkkeja sängyn vieressä.. :snotty:

Meidän perheestä löytyy kaksi kasakerääjää, joita ärsyttää suunnattomasti toisen kasat. Olen yrittänyt ratkaista asiaa, hankkimalla nättejä laatikoita, joihin noita kasoja voisi piilottaa, mutta siinä kohtaa vain uuden ongelman. Joka paikka on täynnä niitä laatikoita ja purkkeja, eikä mitään löydä kun ei muista pihin laatikkoon laittoi.

Mä aina säännöllisen epäsäännöllisesti siirtelen miehen kasoja sen omalle petipuoliskolle. Siitä ne tavarat kyllä aika hyvin hakeutuu paikoilleen jos meinaa nukkua omassa sängyssä. Ei vaan kovin usein voi tuota tehdä kun hiukan on itselläkin taipumista asioiden läjäämiseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
:hug: Meillä isäntä harrastaa samaa tavaroiden lojumaan jättämistä, sängyn vieressä sen puolella on vaatekasa mihin en periaatteestakaan ole koskenu, imuroin nätisti vaan ympäriltä, kaikki mihin se koskee, jää tasan tarkkaan just siihen mihin se kädestään sen laskee..Mä olen myös hyvin kyllästynyt keräilee sen jäljiltä paskoja, joten antaa olla, kyllä se jossain kohtaa huomaa ettei pääse sänkyyn kun on niin paljon vaatteita ja tyhjiä mehupurkkeja sängyn vieressä.. :snotty:

:hug: Ikävä kyllä julma veikkaukseni on, että alkaa kömpimään sänkyyn sun puolelta samalla, kun sen omat rojut alkavat myös leviämään... :snotty:

Juoko mies mehua sängyssä? Pillimehuja kuin pikkuvauva :D Ou nou.
Mutta muuten strategia lienee ok, jos itse kestää. Pyykkien kanssa vois pitää smaa juttua, eli ettei ne itse kävele sinne koriin. Kai sitten kun vaatteet loppuu, niin joutuu jotain tekemään. Ehkä helpoin käydä ostamassa uusia.

peesi

JA NE SUKAT OVAT AINA NURINPÄIN!!! Miksi??
AArrgghhhhhhhhh!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Auttaisko jos miehellä olis yks pöytä/laatikko mihin hän sais kasata tavaroitansa ja sun ei sais/tarvis koskea siihen?

Ei auta. Meillä on useampia kaappeja ja laatikoita varattu miehen roinille, mutta ainoa joka niihin mitään laittaa olen minä. Niin ja mies ajoittain mun huudon kera. :kieh:

täällä vähän sama ongelma! Mutta olen vain kerännyt ne kaikki laput ja tavarat yhteen kaappiin, sieltä saa kolata kaikki lappunsa jos etsii jotain tiettyä.
Se on erittäin raivostuttavaa kyllä, ja jos ne laput lojuu siinä pöydällä minne herra ne on laittanut alkaa motkotus siitä kun on sotkuista ja sekaista.. huoh, mutta näin se menee...

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Mutta muuten strategia lienee ok, jos itse kestää. Pyykkien kanssa vois pitää smaa juttua, eli ettei ne itse kävele sinne koriin. Kai sitten kun vaatteet loppuu, niin joutuu jotain tekemään. Ehkä helpoin käydä ostamassa uusia.

Pillimehuja?Ei sentäs, mut aina se kantaa mehupurkkia mukanaa makkariin kun menee kattoo tv:tä tai pelaa pleikkaria sinne..

Tietenkin vois siirtää pleikkarin takas olkkariin, mutta epäilen et ongelma siirtyis vaan olkkariin missä on enemmän tilaa sotkee ja makkarin oven saa tarpeen vaatiessa (vieraiden tullessa )kiinni... :snotty:

Itseasiassa, mä luulin et se oli siivonnu viime viikonloppuna sen sängyn vieruksensa kun tuli vieraita ja se kasa oli hävinny, mut sieltähän se sit sängyn alta sunnuntaina kaivo työvaatteitaan eli luulin väärin.... :laugh:

Mun puolelta on turha sänkyyn koittaa kammeta tai yrittää levittäytyä sinne päin, pojan pinnasänky ja olematon tila pelastaa siltä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:

Pillimehuja?Ei sentäs, mut aina se kantaa mehupurkkia mukanaa makkariin kun menee kattoo tv:tä tai pelaa pleikkaria sinne..

Tietenkin vois siirtää pleikkarin takas olkkariin, mutta epäilen et ongelma siirtyis vaan olkkariin missä on enemmän tilaa sotkee ja makkarin oven saa tarpeen vaatiessa (vieraiden tullessa )kiinni... :snotty:

Itseasiassa, mä luulin et se oli siivonnu viime viikonloppuna sen sängyn vieruksensa kun tuli vieraita ja se kasa oli hävinny, mut sieltähän se sit sängyn alta sunnuntaina kaivo työvaatteitaan eli luulin väärin.... :laugh:

Mun puolelta on turha sänkyyn koittaa kammeta tai yrittää levittäytyä sinne päin, pojan pinnasänky ja olematon tila pelastaa siltä. :D

:D

Musta ylipäänsä tuntuu et nuil miehillä ei aina nuo piuhat yhisty.. meil oli täs viikolla tilanne

Mies istu vauvan kans kiikkutuolissa. Mä viikkasin pyykkejä khh:ssa ja 2v oli eteisessä. Eteiseen on kiikusta suora näkö yhteys ja matkaa n. 3m.. mies rauhassa kiikuttelee ja kuulen et 2v penkoo rattaita. Komennan sitä ja oletan et mies katsoo myös sen perään. Hetken perästä kävelen eteisen ohi, rattat on väärippäin, kuomut nurinpäin jne. Eli mies ei ollu sen vertaa "nähny" et yks nokan alla hajottaa rattaita

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Musta ylipäänsä tuntuu et nuil miehillä ei aina nuo piuhat yhisty.. meil oli täs viikolla tilanne

Mies istu vauvan kans kiikkutuolissa. Mä viikkasin pyykkejä khh:ssa ja 2v oli eteisessä. Eteiseen on kiikusta suora näkö yhteys ja matkaa n. 3m.. mies rauhassa kiikuttelee ja kuulen et 2v penkoo rattaita. Komennan sitä ja oletan et mies katsoo myös sen perään. Hetken perästä kävelen eteisen ohi, rattat on väärippäin, kuomut nurinpäin jne. Eli mies ei ollu sen vertaa "nähny" et yks nokan alla hajottaa rattaita

Joo. Meillä mies makaa tv huoneen lattialla ja huutaa mulle, että "tuu auttamaan, xxx hakkaa ikkunaa". Minä siis olen keittössä tekemässä ruokaa ja yritän samalla katsoa muiden vahdittavien perään. |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:

Joo. Meillä mies makaa tv huoneen lattialla ja huutaa mulle, että "tuu auttamaan, xxx hakkaa ikkunaa". Minä siis olen keittössä tekemässä ruokaa ja yritän samalla katsoa muiden vahdittavien perään. |O |O |O

se on just tuota.. ei äiti voi nostaa aivoja narikkaan, niin ku mies pystyy

Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Meidän perheestä löytyy kaksi kasakerääjää, joita ärsyttää suunnattomasti toisen kasat. Olen yrittänyt ratkaista asiaa, hankkimalla nättejä laatikoita, joihin noita kasoja voisi piilottaa, mutta siinä kohtaa vain uuden ongelman. Joka paikka on täynnä niitä laatikoita ja purkkeja, eikä mitään löydä kun ei muista pihin laatikkoon laittoi.

:D

Täytyypä kokeilla tota! Meillä on kanssa kaksi kasakeräilijää, sekä yksi lattiatasossa liikkuva kasanlevittäjä 11kk. Ja aapelle voin kertoa, että kyse ei ole kuullunymmärtämisvaikeudesta (vaan, pahoin pelkään, luonteesta!)
Meillä ongelman suurin syy on paljon sellaista tavaraa, joille ei olla onnistuttu määrittelemään "omia paikkoja", kun sitä kamaa on niin paljon.