Mikä haalarimerkki sopisi parhaiten lapselle, jolla on pitkä selkä, lyhyehköt jalat, lyhyt kaula?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oon kyllästynyt siihen, että vetoketjuja ei saa ylös asti kiinni, koska kaula on ilmeisesti pojalla niin lyhyt. Haalari jää yleensä ekaksi pieneksi pepun ja hartioiden kohdalta kirraten, raajoissa olis vielä reilusti tilaa siinä vaiheessa.

Kosteutta täytyis pitää mahd. paljon. Hinnalla ei periaatteessa mitään väliä, tietysti hyvä jos laatu ja hinta kohtaa toisensa.

Remun haalareissa on kyl lyhyet lahkeet.

mutta myös lyhyt niska-haara mitta. PoP saattaisi sopia, kaulus on matala ja niska-haaramitta on sieltä reiluimmasta päästä. Molon haalari muuten voisi olla ok, mutta lahkeet on aika pitkät. Reima on toinen jolla on hyvä kaulus, mutta muuten en tiedä soveltuvuudesta, ei ole kokemuksia viime vuosilta haalareista.

Kiitos paljon vinkeistä! Aiemmin ollut ihan mm. Lindexiä, joka on tosi hankalan mallinen meille. HM vähän parempi, mutta myöskin vetoketju tulee kurkussa vähän turhan ylös.

[QUOTE="Hei";27304706]Mä olen antanut itseni ymmärtää, että Ticketit olis eniten sen mallisia.
Meillä ihan päinvastainen poika, niin Molo oli malliltaan paras.[/QUOTE]

kaulukset on korkeita, se on Ticketien huonoin puoli. Ei meinaa saada ihan ylös asti kiinni ihan normikaulaisella lapsellakaan. Muuten Ticketillä vaihtelee malleittain mitat, baggie-mallissa on varmaan pisin niska-haarapituus, mutta lahkeet ei ole kyllä erityisen lyhyet ja se mallihan korostaa sitä. Ja jos lapsi on hoikka niin baggie ei ole mallina paras.

Sitten kun lapsi varttuu, tällaiset vaatteet sopivat hänelle parhaiten:

398601_10151140566195317_1539314931_n.jpg

Yhteistyössä