Mikä haalari konttaavalle/kävelyä harjoittelevalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haalari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haalari

Vieras
Kovassa mietinnässä ollut,että minkä merkkinen haalari olisi hyvä.
Poikamme 11kk pääosin vielä konttaa,mutta toki käveleekin lyhyitä matkoja.
Mikä merkki siis kestää tälläistä kulutusta?
Ja kannattaako ostaa uutta haalaria vai käytetty?
Käytettyjä olen metsästänyt jo muutaman viikon,mutta kaikki kivat menee tai sitten hinnat on niin korkeat että sama hakea kaupasta...
Niin ja kosteutta pitävä haalari olisi hyvä ettei jokaiseen tihkuun täydy kuriksia laittaa kun meno on sitten niin tönkköä=)

mä hankin just sen reimatecin joka on sellainen raidallinen ( oisko viime vuoden mallistoa ..) . ihan samaan käyttöön ja samanikäiselle kuin teilläkin, tulee tuo.
uutena ostin.

Kiitos vastauksista.
Meillä on ollut esikoisella nyt 7.v. Remu haalari viime talvena ja tykkäsin.
Olen vaan lukenut mm.täältä että Reimat ei kestäisi tuota konttausta vaan menee puhki vähään aikaan.
Endie-Toi raidallinen puku on muuten aivan ihana,paljonko maksoit siitä?
Tuntuu noi kunnon haalarit vaan niin kalliilta kun kahdelle lapselle laittaa....=/

Meillä on kahdella ollut Reimatec (jonka sain Vauva-lehden tilauksen kylkiäisenä ), se on kestänyt konttailut mainiosti. On tosiaan kiva ettei tarvitse pukea tönkköjä kurahousuja pienelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Meillä on kahdella ollut Reimatec (jonka sain Vauva-lehden tilauksen kylkiäisenä ), se on kestänyt konttailut mainiosti. On tosiaan kiva ettei tarvitse pukea tönkköjä kurahousuja pienelle :)

Kiva kuulla,että teillä on kestänyt=)
Meillä on ollut esikoisella myös Jonathanin haalareita ja ne oli myöskin hyviä.
Reimasta ei ole lainkaan kokemusta..

maksoin siitä puvusta 60euroa tarjouksessa.
tosiaan voihan olla, että ei oo hyvä, kun ei meillä vielä ole mitään käytännönkokemusta puvusta, mutta toivon ja luotan et ajaa asiansa :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Remu oli meidän pojalla. Konttasi asfaltilla, hiekalla, sepelillä...eikä pukuun tullut naarmuakaan =)
Uutena ostin, ja sain hyvän hinnan käytön jälkeen Huutiksessa.

Samoin, meilläkin Remu keski konttaamisen pysyen oikein siistinä, eivät näy konttaamisen jäljet.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
tosiaan voihan olla, että ei oo hyvä, kun ei meillä vielä ole mitään käytännönkokemusta puvusta, mutta toivon ja luotan et ajaa asiansa :)

No ei kauheen suolanen hinta ole uudesta=)
Minkä kokoisen muuten ostit?
Me kokeiltiin pojalle Jesper juniorissa 80 ja 86 niin niissä oli niin vähän kokoeroa,että itse mietin laittavani 86cm haalarin niin on kasvuvaraa..

Alkuperäinen kirjoittaja haalari:

Me kokeiltiin pojalle Jesper juniorissa 80 ja 86 niin niissä oli niin vähän kokoeroa,että itse mietin laittavani 86cm haalarin niin on kasvuvaraa..

meillä on 80 ja tuntus ihan ok kokoiselta. pojalla on nyt mittaa varmaan joku.. 75senttiä.
ihan talvitalveks mulla on sitten jonathanin 80-senttinen toppahaalari . tuo reimatec on meinaan ohuempi ja kenyempi - välikausihaalarimainen.jonathanin 80-senttinen taas tuntuu tosi isolta vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mei:
Jonathan on havaittu meillä paremmaksi kuin Reimatec ja Remu.

Jonathaneissa oli tosi vähän värivaihtoehtoja..=(
Oli muuten Jesperissä tähti Jonathan tarjouksessa 49e,ei vaan löytynyt enää pieniä kokoja..

meillä on 80 ja tuntus ihan ok kokoiselta. pojalla on nyt mittaa varmaan joku.. 75senttiä.
ihan talvitalveks mulla on sitten jonathanin 80-senttinen toppahaalari . tuo reimatec on meinaan ohuempi ja kenyempi - välikausihaalarimainen.jonathanin 80-senttinen taas tuntuu tosi isolta vielä.

Ok.
Meillä poika on nyt 78cm pitkä ja löysin talveksi 86cm Tähti Jonathanin joka on hieman reilu,mutta jos talvi tulee vasta loppu vuonna niin ehtii tulla sopivammaksi.
Toi haalari olikin aika löytö vauva.fi ostamyy palstalta 25e ja aivan uusi =)

Oli muuten Jesperissä tähti Jonathan tarjouksessa 49e,ei vaan löytynyt enää pieniä kokoja..

Mä ostin keväällä pojalle oranssin tähti Jonathanin. Olin ajoissa onneks, koska ne myytiin aika pian..

Mä ostin keväällä pojalle oranssin tähti Jonathanin. Olin ajoissa onneks, koska ne myytiin aika pian..

Meillä tuo talvihaalari on oranssi-ruskea minusta aivan ihan väri=)
Nytnoissa vk-haalareissa oli sellaista beige-vihreää niissä näkyy likakin aika nopeasti..=(

En tiedä mikä kestää mutta ainakaan Lenneä ei kannata ostaa. Muutoin tosi hyvä merkki mutta ei noin pienelle. Meillä kului polvista ihan pilalle ja sain sitten vuoden vanhasta, 90euron arvoisesta haalarista käytettynä enää 20e. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Laa Laa:
En tiedä mikä kestää mutta ainakaan Lenneä ei kannata ostaa. Muutoin tosi hyvä merkki mutta ei noin pienelle. Meillä kului polvista ihan pilalle ja sain sitten vuoden vanhasta, 90euron arvoisesta haalarista käytettynä enää 20e. :(

Voi ei...
Tätäkin merkkiä olen kyllä katsellut huutiksesta,mutta ilmeisesti ei kannata=(

Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
suosittelen didriksonia

Tätä mäkin voisin suositella. Hinnakas tosin. Toinen mitä mä suosittelen Green Hill :) Meillä on useamman vuoden käyttökokemus eikä ole tarvinu pettyä.

Mitä nämä maksaa ja missä kaupassa myydään?

http://www.lastentaikamaa.fi/GREEN-HILL-20

http://www.metkula.com/green-hill-c-14.html

http://www.metori.fi/index.jsp?page=nayteikkuna&kauppias=1017

Linus&Lotta myy Didriksonia ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
suosittelen didriksonia

Tätä mäkin voisin suositella. Hinnakas tosin. Toinen mitä mä suosittelen Green Hill :) Meillä on useamman vuoden käyttökokemus eikä ole tarvinu pettyä.

Mitä nämä maksaa ja missä kaupassa myydään?

http://www.lastentaikamaa.fi/GREEN-HILL-20

Linus&Lotta myy Didriksonia ainakin.

Kiitos =)
Ei ollut edes kalliita...

Yhteistyössä