mikä h**vetti kelalla kestää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jiina

Vieras
haen elareita ,päätös olisi tehty mutta oli tullu tekninen vika joka on nyt kestäny kaksi viikkoa :o kun soitan ja kyselen kukaan ei tiedä mitään vaikka lupailevat selvittää asiaa..samaa helekatin jankkausta koko ajan!
ja olen odottanu päätöksiä viikkoja...
et pitääkö tässä kelaan marssia kyselee mikä mättää vai mitä hele****

Käy siellä kelalla.
Se on kyllä uskomatonta miten kun sinne soittaa niin kukaan ei tiedä kuka sitä asiaa käsittelee jne...ja sanotaan vaan että soittelevat jne...mutta kun ei niin ei.
Mulle yrittivät kelalta soittaa kerran useasti päivän aikana ja aina olin niin etten voinut vastata kännykkään. No, joka kerta soitin ko. numeroon takaisin niin sanottiin että en tiedä kuka täältä on soittanut ja se on varmaan se ja tämä.
Kyllä otti päähän. Sitten otin kännykän joka paikkaan mukaan josko se sitten soittais vielä niin eipä soittanut, tuli suoraan päätös asiasta kotiin. Jäi vain kiinnostamaan mikä siellä oli epäselvää mutta sitten selvisikin.

auttasko se todellakin käydä? on vaan aika kohtuutonta kun on monta kuukautta ollu vajaa 300? vähemmillä tuloilla. pärjätty mutta todella tiukkaa ollu ja saanu laskuja siirellä.
tuntuu et kela ajattelee et se menee heidän pussista se raha =/

Yhteistyössä