Mikä h****tti siinä on!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Jos välit menee poikki jonkun kanssa, joka joskus on ollut sulle ihan sairaan tärkeä ja jonka soot tuntenut vuosikausia.. miksei voi antaa vaan olla?
Miksi helvetissä pitää jauhaa tutuille ja tuntemattomille, yhteisille tutuille ihan mieletöntä skeidaa siitä toisesta. Saatana että mua kyrsii :kieh:

mulla vähän samat fiilikset..otta aivoon ku anoppi kertoo miten mä mukamas oon haukkunu tätä keneen o välit poikki jne(siis tää tyyppi itte kertonu mun anopil et oon haukkunu)ja yli vko oltu missää puheissa en oo edes nähny ja yhteisiä kavereita ei oo et en tie miten oon haukkunu,mut aivan sama!

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Ei saa kiroilla, tulee bannia.
mut joo, asiaan,, mä oon miettiny tuota samaa. ja olettasin että naispuoleisesta henkilöstä kyse? :xmas:

No joo, siksi miehet onkin kivempia kavereita ku niillä ei oo mitään pakonomaisia tarpeita keksiä suu vaahdossa aiheita jauhaa paskaa jostain |O

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
Ei saa kiroilla, tulee bannia.
mut joo, asiaan,, mä oon miettiny tuota samaa. ja olettasin että naispuoleisesta henkilöstä kyse? :xmas:

No joo, siksi miehet onkin kivempia kavereita ku niillä ei oo mitään pakonomaisia tarpeita keksiä suu vaahdossa aiheita jauhaa paskaa jostain |O

Tiedätkö itsekin olevasi nainen, sinäkö olet tuollainen? En minä ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedätkö itsekin olevasi nainen, sinäkö olet tuollainen? En minä ainakaan.

Men ole nainen, mutta ei mulla kyllä kasva pallitkaan.. moon liian äijä ollakseni nainen, niin ei.. men omaa moisia tarpeita ystävyyksien katkettua.

Yhteistyössä