Mikä GPS teidän autosta löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ummikko ratissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
navman ja asutaan kyllä oulun pohjoispuolella ja ollaan yli 30v ;) ja ihan hyvin on toiminut,ei tarvi enää ajo-ohjeita kysellä jos vaikka eteläsuomessakin tai ruotsissa ajelee.

MaPS eli Manual Positioning System =kartta, semmonen paperinen juttu...

Joo on miehellä joku mökkylä siinä ja puhelimensa antaa ohjeita. Mä kumminkin luen sitä karttaa siinä vieressä. (Et sit kun siitä loppuu akku tai ohjelma menee jumiin, niin MINÄ tiedän missä ollaan.) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Garmin, eli -ohjaan sinut väärään osoitteeseen.
bad-guy-emoticons-smileys3.gif

Saako tuohon vehkeesseen päivitystä netistä. Meillä mies aina ennen reissua päivittää netti ohjelmalla ton meidän TomTomin.
Jospa päivitys auttais oikean osoitteen löytymisessä?

Kyllä minusta hyvä paperikartta silti pitää olla, kun oikeasti ollaan vierailla seuduilla. =) Se ja GPS yhdessä, voi lähteä liikenneruuhkista sivuteille. Ja jos paikannin ei toimi, löytää silti perille.

Navigon. Alkuun nyrpistelin sille mutta enää en merkkiä vaihda. Käyttöliittymä on selkeä. Ja siinä on kaikki ne ominaisuudetkin mitä tarvitseekin.

Ajan aika paljon ja kyllä mulle ainakin on navista hyötyä ollut. Jonnekin perähikiälle kun pitää löytää niin silloin ainakin. Vähän täytyy tietty tietää mihin on menossa. En ikinä vaihtaisi paperikarttoihin takaisin! Muistelen inhosta väristen niitä aikoja, kun työmatkalla oli mukana paprukartta ja joku netistä tulostettu A4:n...

Yhteistyössä