Mikä eläin olisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Leikattu kolliko haluaisit olla. Kotikissalta viedään pallit, kun se rupeaa mouruamaan. Kodittomalla kollilla on kurjat olot. Pallit siis saa pitää jos suostuu olemaan ulkoruokinnassa

Oikeasti olen orava oravanpyörässä ja pää menee sekaisin ja kurrea alkaa oksettaa liian kovaa pyöriminen. Mikä eläin olet ""oikeassa elämässä"" ??? Pukkiko ???

Häkkilintu,häkkini on kyllä iso ja valoisa. Tääläkin voin lauleskella,on ruokaa ja vettä. Huolenpitoa . Mutta ,niin mitä puuttuisi ,oisko häkin ulkopuolella jotain?

kiinalaisessa horoskoopissa olen vuohi, joka on tyytyväinen, kun ruohoa riittää, sitten se hyppää aidan yli syömään naapurin ruohoa, mutta kohta tulee takaisin

olisin leijona,joka olen myös horoskoopiltani. leijona siksi koska ne pystyvät naimaan n.300 kertaa vuorokaudessa. kuvittele. sä halusit olla ilves. mitä jos jäisit leijonan hampaisiin ja saisit isoa sykkivää kullia monta kertaa päivässä.

Kiitos Typy että vastasit, nyt ollaan täällä kahdestaan kaikkien miesten keskellä. Miltäs Typy tuntuu, kun meillä on täällä monta miestä ja meidän täytyy kahdestaan ne tyydyttää ?

No siinäpä sitä onkin miettimistä varsinkin kun katsoo tätä elukoiden kirjoa. On ilvestä, leijonaa, nokkaeläintä ja pupujakin. Miettikääs sitä naimisen vaikeutta, huh!

Hyvä että joku varmistaa että ilvekselle riittää jänispaistia. Kyllä ilvestä alkaa hiukomaan kun jellona painaa päälle koko ajan. Tai siis yks ilveksistä kiinnostunut jellona, sillä vippaa päästä kuten ilvekselläkin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä