T
typykkä26
Vieras
Nyt alkaa jo riittää tämä e-pillereiden popsiminen. Noin 10 vuotta jo on/off syönyt niitä, yleensä useita vuosia aina putkeen, ja tuntuu vaan ettei tämä ole ihan järkevää...
Jätin pillerit pois viime kuussa, ja jo nyt libido on pompannut taas heti taivaisiin, liekkö psykologinen vaikutus vai mikä... Mut nämähän on aina hankalia juttuja, aina alottaa seurustelun - elämäntapa muuttuu muutenkin ja ei sitten tiedä onko laskenut libido pillereiden vai minkä syytä...
Yleisesti ottaen olen havainnut että "pahin terä" minusta lähtee pillereiden aikana pois.
KUITENKIN. Jotenkinhan tässä pitäisi suojautua raskaudelta.
E-pillerimerkkini on ollut Mercilon jo usean vuoden.
Olen siis 26 nainen, en ole synnyttänyt joten kierukka pois laskusta?
Ehkäisylaastarit ehkäpä?
Ehkäisyrinkula ei tunnu omalta, kun en edes tampooneja ole tottunut käyttämään.
Olen käynyt aina terveyskeskuksen gynellä, voisko joku antaa myöskin hinta-arvion mitä normikäynti yleisesti ottaen maksaa "oikealla" gynellä? Ei siis erityisiä testejä, jos ottaisi vaikka tämän ajan vaan pillereiden vaihtoon liittyen?
Jätin pillerit pois viime kuussa, ja jo nyt libido on pompannut taas heti taivaisiin, liekkö psykologinen vaikutus vai mikä... Mut nämähän on aina hankalia juttuja, aina alottaa seurustelun - elämäntapa muuttuu muutenkin ja ei sitten tiedä onko laskenut libido pillereiden vai minkä syytä...
Yleisesti ottaen olen havainnut että "pahin terä" minusta lähtee pillereiden aikana pois.
KUITENKIN. Jotenkinhan tässä pitäisi suojautua raskaudelta.
E-pillerimerkkini on ollut Mercilon jo usean vuoden.
Olen siis 26 nainen, en ole synnyttänyt joten kierukka pois laskusta?
Ehkäisylaastarit ehkäpä?
Ehkäisyrinkula ei tunnu omalta, kun en edes tampooneja ole tottunut käyttämään.
Olen käynyt aina terveyskeskuksen gynellä, voisko joku antaa myöskin hinta-arvion mitä normikäynti yleisesti ottaen maksaa "oikealla" gynellä? Ei siis erityisiä testejä, jos ottaisi vaikka tämän ajan vaan pillereiden vaihtoon liittyen?