Mikä ehkäisyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Jos ei hormoonit sovi eikä kortsujen kanssa halua räpeltää eikä sterilistaatio tule kyseeseen...niin mitä te kokemuksistanne suosittelette? Kuulemma esim rengas on vain niin paikallinen hormooniehkäisin ettei aiheuta paljoa vaivoja(mutta muista syistä en siitä innostu)...mitä muuta on? Kokemuksia? Luotettavuus?
Siis on jo kuparikierukka ja haluan jotain muuta. :(
Kapseli käden alle? Onko vaikutus paikallisempi kuin jos pillereitä popsis?

no omaa rengaskokemusta olen aiemminkin täällä kertonut.

itellä'ni pillerit aiheutti vaikka mitä ja lääkäri suositteli rengasta matalamman hormonitason vuoksi..

no alku meni hyvin. ihanan helppo laittaa ja poistaa ja ihana kun ei tarttenut muistaa kuin 2kertaa kuussa. eli tosi helppo.

mutta liki 2v käytön jälkeen kaikki oireet pamahti päälle yhtä aikaa. kiukkuisuus oli kamala. paino nousu liki 10kg ja pahoinvointi oli hirveää. lisäksi limakalvot menivät tosi huonoon kuntoon. haavoja kutinaa polttelua kuumotusta.

haluttomuus ihan totaalinen. ei tehnyt mieli omaa eikä vierasta..

rengas lähti roskiin ja olo parani huomattavasti kuukauden sisällä jo.

ei enää hormopneja mulle kiitos.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2005 klo 20:16 DIESELmom harmaana kirjoitti:
no omaa rengaskokemusta olen aiemminkin täällä kertonut.

itellä'ni pillerit aiheutti vaikka mitä ja lääkäri suositteli rengasta matalamman hormonitason vuoksi..

no alku meni hyvin. ihanan helppo laittaa ja poistaa ja ihana kun ei tarttenut muistaa kuin 2kertaa kuussa. eli tosi helppo.

mutta liki 2v käytön jälkeen kaikki oireet pamahti päälle yhtä aikaa. kiukkuisuus oli kamala. paino nousu liki 10kg ja pahoinvointi oli hirveää. lisäksi limakalvot menivät tosi huonoon kuntoon. haavoja kutinaa polttelua kuumotusta.

haluttomuus ihan totaalinen. ei tehnyt mieli omaa eikä vierasta..

rengas lähti roskiin ja olo parani huomattavasti kuukauden sisällä jo.

ei enää hormopneja mulle kiitos.
mitä teilä on löydetty renkaan tilalle??

no eipä ole muuta jäljellä kuin kumi. kierukkaa en halua, ja se persona laita on turhan kallis ja lisäksi tarvii kuitenkin kumia.. joten ihan pelkällä kumilla ollaan selvitty.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 14:49 DIESELmom harmaana kirjoitti:
no eipä ole muuta jäljellä kuin kumi. kierukkaa en halua, ja se persona laita on turhan kallis ja lisäksi tarvii kuitenkin kumia.. joten ihan pelkällä kumilla ollaan selvitty.

Niih...ja nyt ukko sanoi ettei kumeja kiitos, ne puristaa ilkeesti (ja nyt muistan että niimpä on puristanukki jos on käytetty joskus :( ) joten mitä ihmettä sitten. On vain yksi lapsi joten sterilisaatiokaan ei tuu kysymykseen. Onko siiis isompia kortsuja olemassa??? Minkä nimisiä? Miehellä ihan tavallinen *piip* mutta kortsu kyllä soi "sen" päällä :( niin että sattuu.