Mikä ehkäisy teillä pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Mulla yllärivauva masussa, tänään pääsin ultraan kun olen syönyt Cerazetteja melkein vuoden eikä sinä aikana ole tullut kuukautisia lainkaan, ei siis hajua että ''kuinka raskaana'' olen. Nyt menossa rv 13, joka viittais siihen, että kun mulla oli hedelmöittymisen aikoihin angiina ja sain siihen antibioottikuurin josta tuli pariksi päiväksi ripuli. Että pilleri(t) ei olis sen ripulin takia imeytyneet kunnolla.

Femilar pillerit. Ylipaino varmaankin heikensi niiden tehoa (itse jattelen näin), muttei sitten se paino kuiteskaan vaikeuttanut raskaaksi tulemista, kuten monen kohdalla kai vaikeuttaa...

Ekassa petti keskeytetty yhdyntä ja tokassa sama juttu, paitsi että syyllinen oli oikeastaan mies itse.

Ensimmäisellä kertaa ei asiaa tiedetty ennen kuin testi näytti plussaa, mutta jälkimmäisellä kerralla oli aika selvä peli kyseessä...mies nimittäin oli se joka petti sen keskeytetyn yhdynnän siten, ettei sitä keskeyttänytkään. Ja tässä sitä nyt sitten ollaan :laugh:

KOndomi. Ei ole hyvä väline säännöllisessä suhteessa. Meillä rikkoutunut kumi kahdesti tai siis muutaman kerran enemmänkin mutta kahdesti olen siis raskautunut kumin rikkoonnuttua. ESikoinen ja nelonen.

Cerazettet kahdesti... Kärsin migreenistä ja nuo pillerit vielä pahensivat sitä. Migreeni taas ilmeisesti huononsi pillereiden tehoa (tietysti jos oksensin otin ohjeiden mukaan uuden pillerin mutta kuitenkin). Mutta onpahan minulla kaksi ihanaa kullanmurua joita en vaihtaisi! :heart: