Mikä edullinen, pieni yllätys miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Puolisoni saavuttaa tänään todennäköisesti pienen osatavoitteensa eräässä henkilökohtaisessa projektissaan, ja haluaisin muistaa häntä jotenkin. Olen kuitenkin pienituloinen opiskelija, eli rahaa ei yllätykseen saisi kulua paljoa. Olen miettinyt jonkin herkun leipomista, ja se onkin luultavasti valintani, jos en yllättäen keksi jotakin nerokasta.

Mutta olisiko teillä muita, edullisia ideoita? Yllätyksen ei tarvitse olla iso, ja se pitäisi olla mahdollista järjestää tämän päivän aikana. Rahaa ei saisi palaa yli kahtakymppiä, koska jotakin pitää jättää järjestettäväksi siihenkin hetkeen, kun tuo projekti on lopullisesti ohi. Tämänkertaisen ilahduttamisen on tarkoitus vain olla kannustin eteenpäin.

Anna miehesi itse leipoa se herkku, ostat vaan pullon kermavaahtoa ;)

Miehet tyytyvät kovin vähään. Meinasin kanssa itse ehdottaa, että jätä alushousut pois. Oma mieheni on pitänyt ehkä eniten syntymäpäivälahjastaan, jossa karkasimme yöllä maaseudulla pihalle suojaisaan paikkaan "puuhailemaan".

Jos pitää olla jotain konkreettista, niin oma mieheni pitää yleensä työkaluista tai asioista joihin liittyy sähkö. Erään kerran ostin sellaisen värivalonauhan (tarkoitettu tv:n taustavaloksi). Mies viritti sen makuuhuoneeseemme... on ollut käytössä ja oli ilmeisesti hyvä lahja, vaikka en sitä ihan siihen tarkoitukseen ajatellut.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tokman tai saman ketjun kaupasta Hyuandai 200 lumenen (tällaiset on yleensä 50-80 eur hintaluokassa) fikkari 14,90 eur. Jokainen mies ilahtuu. Itsekin ostin eilen ja ihan fiilareissa.

Voit myydä sen ajatuksella "valoisa tulevaisuus"

https://www.toknet.fi/hyundai-kasivalaisin-200-lm/6438114550915/dp

Ehkä tuo herkkujuttu on sitten ihan hyvä... Miehekkäät fikkarilahjat ja valojohdot tuskin aiheuttaisivat muuta kuin hölmistyneen ilmeen, joten niihin en lähde.

Minä miettisin liittyisikö siihen meneillään olevaan projektiin jotakin, mitä voisi lahjaksi antaa.

Esim. tietotekniikan opiskeluihin liittyen voisin antaa muistitikun, jossain toisessa tilanteessa esim. jonkin ammattilehden irtonumero jne jne.

• Tykkää
Reactions: nöppäri
Tuohon projektiin liittyvän lahjan olen tavallaan jo antanut kannustimeksi etukäteen, joten se on jo vähän niin kuin käytetty. Sen ympärille tosin voisi jotakin koota sitten, kun se viimeinenkin puristus on hoidossa.

Kiitos siis hyvistä vinkeistä! Painelenkin tästä nyt suunnittelemaan lisää... Herkkua sen olla pitää!

Yhteistyössä