K
kyselijä
Vieras
missä biisissä tulee semmonen kohta jossa lauletaan aika korkeelta jotain tyyliin "jaaaaaa jajajajajaaaaa jajajaja jaaaa"
tää asia vainoo mua!
tää asia vainoo mua!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:hitsi, ihan tunnettu biisi mutku vaikee laittaa tähän ilman melodiaa ja mitään muuta mitä siinä lauletaan ni en muista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:hitsi, ihan tunnettu biisi mutku vaikee laittaa tähän ilman melodiaa ja mitään muuta mitä siinä lauletaan ni en muista![]()
Etkö yhtään mitään sanoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meneeks se melodia tällee et diidi diidiii-di diiidiidi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meneeks se melodia tällee et diidi diidiii-di diiidiidi?
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meneeks se melodia tällee et diidi diidiii-di diiidiidi?
ei ku se menee näin dii di di di di dii di di di di dii di di di di dii![]()