Mikä biisi? *olemattomat tuntomerkit!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Muutama päivä sitten kuulin radiosta (joko NRJ tai YLEX) hyvän biisin, joka jäi mieleen...mutta sitten se saakeli meni ja unohtui.

Mä voisin melkeen lyödä pääni pantiksi, että laulaja oli Samuli Putro...mutten sitten lopulta aivan satavarma ole siitäkään.

Ei mitään muistiukuvaa siitä, että mistä biisi kertoi, mutta kovinkaan vanha se ei voinut olla, koska en ole koskaan ennen sitä kuullut.

Hyviä veikkauksia siitä, että mikä biisi mahtoi olla kyseessä. Onko markkinoille tullut joku, jolla on hyvin samanlainen ääni ja samantyyliset biisit kuin Putrolla, vai olikohan tosiaan kyseessä Putro itse.

Helppoa, eikö?

Olipahan tuntomerkit biisille :D tuota tuota, oletko kyseisten radiokanavien nettisivuilta käynyt katsomassa soitettuja biisejä? Samathan siellä soi päivästä toiseen...

[QUOTE="vieras";28012171]Putron nätti biisi Olet puolisoni nyt[/QUOTE]

Tämä onkin tosi hyvä, mutta vanha. On joko paljon uudempi, tai sitten ihan jonkun muun, kuin Putron biisi.

[QUOTE="vieras";28012245]Jos muistat mihin aikaan päivästä kappaleen kuulit, niin kysy suoraan sieltä radiokanavalta mitä ovat soittaneet. Tunninkin tarkkuus riittää yleensä.[/QUOTE]

No kun en muista edes päivää. Ja kun nyt kävin ne suosituimmat listat läpi (about 70 biisiä oli yhdessä listassa) niin ei ollut siellä.

Mä tässä nyt pohdin, että missä mä olen sen biisin mahtanut kuulla...siis mä saatan muistaa hyvinkin väärin sen, että missä sen kuulin. Voi kökkö. Kun se oli hyvä.

Mä kerran metsästin KUUKAUSItolkulla yhtä biisiä.. Se on ärsyttävää, varsinkin jos ei saa mistään sanasta kiinni mutta silti se soi päässä ja häirittee :-)

Ei kyllä tule ketään mieleen kuka kuulostais putrolta..

Yhteistyössä