Mikä avuksi? (Mies ongelma)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cherie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cherie

Vieras
Juu elikä tässä huushollissa on sellainen ongelma nimeltä MIES!

Se jättää vaatteitansa (pyjama, collegehousut, paita ym.) keittiöntuoleille ja sohvan reunoille roikkumaan! Ja minä sitte joudun ne siitä siivoamaan.

Ja nyt oon saanu tarpeekseni. Mä en jaksa että jatkuvasti on epäsiistiä (meillä kun keittiönpöytä sijaitsee olohuoneessa) ja oon monta kertaa pyytäny jos mies vois siivota ne pois siitä. MITÄÄN ei tapahdu, ainoastaan saan haukkuja siitä kuinka AINA jaksan valittaa ja nalkuttaa !

Oikeesti kun meidän kämppä ei ole mikään poikamiesboxi missä vaatteet on missä sattuu, astiat pöydillä ja likaisina, viikon tiskit altaassa..

Auttakaa hyvät rouvat nyt tätä naista hädässä!
 
mä jättäisin ne vaatteet siihen lojumaan enkä siivoaisi pois. jos vaan oma pää sen kestää. Meillä ukko rupes ihmettelee, kun puhtaat vaatteet on lopussa. sanoin, etten voi tietää mitä pitää pestä ja mitä ei, kun eivät ole pyykkikorissa. Nyt ei ole enään, kun yksi paikka johon vaatteet kertyy. Edistystä sanon minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
mä jättäisin ne vaatteet siihen lojumaan enkä siivoaisi pois. jos vaan oma pää sen kestää. Meillä ukko rupes ihmettelee, kun puhtaat vaatteet on lopussa. sanoin, etten voi tietää mitä pitää pestä ja mitä ei, kun eivät ole pyykkikorissa. Nyt ei ole enään, kun yksi paikka johon vaatteet kertyy. Edistystä sanon minä.

ei auta. nimim. Kokeiltu on! Siinä ne vaan lojuu, kunnes seuraavana päivänä ottaa taas käyttöön. Nätisti kyllä osaa heittää pesuun! Ongelma on nyt se että ei vaan osaa laittaa niitä kaappiin, vaan pitää tuoleja ja sohvaa vaatekaappinaan :'(
 
Nii älä missää nimessä ainakaa pese ukkos vaatteita. Ja tiskaa ite aina omat astias ja kanna miehen tekemät tiskit vaikka parvekkeelle. Kyllä hää sit ihmettelee ku astioita ei oo kaapissa. Voipi sit parvekkeelta hakea :)
Tai sitte vaa tyhjennät kaapista kaikki ylimääräiset astiat niin että sinne jää vaan just tarvittava määrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
mä ottaisin ne aina siitä ja nakkaisin ne vaikka makkarin lattialle pinoon sängynviereen.. siitähän kaivelee sitte

Täytyy kokeilla..! Luulen että seuraus on kyllä lähinnä raivostuminen kun heittelen hänen vaatteitaan lattialle.. ainiin, ja joskus löytyy yön aikana pois heitetty sukka sängystä. Ja sitten ne nenäliinat, joihin se yön aikana niistää.. kerran yksi oli minun puolellani sänkyä.. useimmiten ne on lattialla ja siitä kerään ne sitten miehen tyynyn päälle. Ja tää ei ole PROVO!!!
 
Heh..kuulostaa tutulta..meillä mies vaan illalla riisuu sängyn viereen lattialle ja minä ne sieltä kerään aamuisin.. Eikä auta, vaikka kuinka sanoo.. Mutta oppi laittamaan sukat oikeinpäin pesukoneeseen, kun vein ne nurinpäin aina sit vaatekaappiin..ja arvatenkin sitä jokseenkin vee-itutti käännellä niitä oikeinpäin kiireessä ja aamu-unisena.. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-u:
Heh..kuulostaa tutulta..meillä mies vaan illalla riisuu sängyn viereen lattialle ja minä ne sieltä kerään aamuisin.. Eikä auta, vaikka kuinka sanoo.. Mutta oppi laittamaan sukat oikeinpäin pesukoneeseen, kun vein ne nurinpäin aina sit vaatekaappiin..ja arvatenkin sitä jokseenkin vee-itutti käännellä niitä oikeinpäin kiireessä ja aamu-unisena.. :kieh:

Ihanaa ku löytyy joku kohtalotoveri. Just mies soitti mulle ja sano että ottaa heti luudan käteen ku tulee kotiin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
levitä omia vaatteitasi yms. sellaisiin paikkoihin missä ne häiritsevät miestä. eli anna samalla mitalla takasin. ja pese vain omat vaatteet ja tiskit, tietty muksujen jos semmosia on, mutta mieheke pesköön itte omansa.

Joskus mulla onkin jotkut kotipöksyt siinä samassa pinkassa tuolin päällä ku ukollaki, mut ei se sitä haittaa ! Oikeesti, raivostuttavinta tässä on se, että mies aina valittaa kuinka p*skasta meillä on kotona (siis tiskit altaassa, tavarat hujanhajan) ja sit kun aloin vähän huolehtimaan kodin ulkonäöstä niin tullaan heti sotkemaan! Luoja näitä miehiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:
Onnistuisko, jos sopisitte YHDEN paikan, vaikka teidän makuuhuoneessa, johon saa kerätä niitä vaatteita, niin eivät ainakaan oo ympäri huushollia.

Joo, se vaatekaappi on se paikka mihin niitä vaatteita voi kerätä :D
Ei mut nyt päätin että jos tää homma jatkuu niin sanon miehelle että kerää joko itse tai sitten minä kerään ne vaatteet sängyn päälle, ja illalla saa viikata ne kaappiin. Tuskin haluaa yönsä nukkua vaatekasan päällä? tai mistä sitä tietää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cherie:
Juu elikä tässä huushollissa on sellainen ongelma nimeltä MIES!

Se jättää vaatteitansa (pyjama, collegehousut, paita ym.) keittiöntuoleille ja sohvan reunoille roikkumaan! Ja minä sitte joudun ne siitä siivoamaan.

Ja nyt oon saanu tarpeekseni. Mä en jaksa että jatkuvasti on epäsiistiä (meillä kun keittiönpöytä sijaitsee olohuoneessa) ja oon monta kertaa pyytäny jos mies vois siivota ne pois siitä. MITÄÄN ei tapahdu, ainoastaan saan haukkuja siitä kuinka AINA jaksan valittaa ja nalkuttaa !

Oikeesti kun meidän kämppä ei ole mikään poikamiesboxi missä vaatteet on missä sattuu, astiat pöydillä ja likaisina, viikon tiskit altaassa..

Auttakaa hyvät rouvat nyt tätä naista hädässä!

Minun avokas harrastaa samaa. Aiemmin se kasas kaikki puolikäyttösensä toiselle olkkarin sohvalle ja nykysin yhteen kirjahylyyn rumaksi läjäksi. Ja niihin ei saa koskea. Voi jumalauta jos uskallan siitä jonku likasen näkösen viedä pyykkiin tai viikata ne jonneki makkarin pöydälle piiloon.. Kuka piru sitä huutoa jaksaa kuunnella. Vie vähän siivousintoa ku aina on paskasen näköstä niiden vaatteiden takia.
 

Similar threads

Yhteistyössä