mikä avuksi kun mieheltä loppuu kunto kesken aktin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Huoh tämä on nyt alkanut olemaan jatkuvaa. Eli miehellä loppuu kunto kesken kaiken, yleensä juuri siinä vaiheessa kun minä olen orgasmin partaalla. Ikää hänellä vasta 25-vuotta, normaalipainoinen, ei tupakoi ja alkoholiakaan ei käytä kuin harvoin. Vielä vähän aikaa sitten jaksoi kolmekin kertaa päivässä ja nyt ei tahdo yksikään kerta onnistua loppuun asti. Harrastamme seksiä muutaman kerran viikossa. Koitan olla ymmärtäväinen, mitä minä voisin tehdä että saamme seksielämämme kukoistamaan ja miten voin auttaa miestäni?

[QUOTE="vieras";25703008]Et voi tehdä muuta kuin vaihtaa kestävämpään mieheen.[/QUOTE]

Mutta kun tätä ongelmaa ei ole aina ollut. Ja mun tavarassa ei ole mitään vikaa

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25703121:
Loppuu kunto vai stondis?
Myös sinä voit olla se töitä tekevä osapuoli. vuorovedoin.

Kauanko teidän aktit tulisi kestää?

Loppuu siis sekä stondis että kunto. Sehän siinä onkin kun mies haluaa olla se joka ottaa ohjat eikä anna minun olla päällä. Eikä meillä mitään tuntien mittaista sessiota tarvii olla

No ensikerralla sinä vaan otat kyselemättä sen lady Dominan roolin, jos toinen yrittää kammeta vastaan, kokeile mitä tapahtuu, kun et annakkaan periksi.

Enkä nyt tarkoita mitään läimimisiä, vaan et esim anna miehen koskea suhun, pidät vaikka käsistä kiinni jne jne ilman kummempaa kovakouraisuutta, pientä ronskiutta tosin voit käyttää ;)

Yhteistyössä