Mikä avuksi kun Diflucan-kuurikaan ei auttanut hiivaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Voiko nää raskaushormonit saada tälläistakin aikaan? Aluksi kolme kapselikuuria apteekista, vagi-C paketteja kaksi ja lisäksi maitohappobakteereja. Kaikki sellaisia mitä voi raskausaikana käyttää. Lääkäri määräsi tuon Diflucanin kun viikoja on kuulema tarpeeksi, ei ole kuulema enää haittaa vauvalle. Tulos on se, että limakalvot on niin rikki että verta tihkuu. Ylenmääräistä sokeria olen yrittänyt välttää. Tosin jäätelö on mun pahe. Pitäskö siitäkin luopua? Lääkäri oli sitä mieltä ettei sokerin välttäminen auta kun ruisleipäkin kohottaa verensokeria. Terveydenhoitaja taas kehotti sokeria vähentämään. Keneen tässä uskoisi? Tuntuu että kohta ei saa syödä mitään.

Pyydä pitkä 15 pv Pevaryl-kuuri. Mulla oli sekä puikot että rasva ja sillä se sitten lopulta taintui raskauden aikana. Pevarylliä on myös 3 pv puikkokuureja, mutta kuulema tuo pitkä kuuri on hyvä raskausaikana.

Ootko kaikki muut epäkohdat hoitanut pois päiväjärjestyksestä?

*Ei saippuapesua
*Vesipesukin vain kerran päivässä tai ei ollenkaan
*Ei farkkuja
*Ei stringejä
*Puuvillaiset pikarit

Mun hiivojen suurin syyllinen on liiallinen peseytyminen. Jos hiiva tulee niin yritän olla käymättä koko päivänä suihkussa. Olo on ällöttävä ja likainen mutta sille ei voi mitään. Pesu vain pahentaa tilannetta kun silloin aina pesee sen luontaisen mikrobiflooran pois. Toinen mikä auttaa on se, ettei vedä sokeripitoisia mehuja yms. mitkä nostaa sokerin piikkinä ylös.

Onneksi vaivaa ei ole ollut lainkaan raskausaikana! *koputtaa puuta*

Yhteistyössä