L lapsensa isää kaipaava Vieras 30.12.2008 #1 Mä kaipaan ja rakastan yhtä ihmistä niin paljon, etten kestä tätä.
O Otsoemo Aktiivinen jäsen 15.04.2008 2 044 0 36 30.12.2008 #5 ei oikein mikkään muu ku aika mun mielestä... mulla surun käsittelyyn kuuluu myös runoilu, kirjottaminen ja piirtäminen, mutta eivät ne mitenkään ehkä kuitenkaan nopeuta ylipääsemistä...
ei oikein mikkään muu ku aika mun mielestä... mulla surun käsittelyyn kuuluu myös runoilu, kirjottaminen ja piirtäminen, mutta eivät ne mitenkään ehkä kuitenkaan nopeuta ylipääsemistä...
T Tipu Topakka Vieras 30.12.2008 #10 ja siihen asti, kunnes aika on parantanut, niin kova työ. Jos opiskelee, niin kauhee pänttääminen ja jos ansiotöissä, niin painaa kovemmin duunia. Ja kotona hihat heilumaan, niin että koti loistaa..
ja siihen asti, kunnes aika on parantanut, niin kova työ. Jos opiskelee, niin kauhee pänttääminen ja jos ansiotöissä, niin painaa kovemmin duunia. Ja kotona hihat heilumaan, niin että koti loistaa..
S sisukasmami Aktiivinen jäsen 17.01.2007 6 917 0 36 30.12.2008 #12 ei aina aikakaan auta......suklaan syönti hetkellisesti....
D DarkVanillaDevil Aktiivinen jäsen 06.06.2006 1 763 0 36 30.12.2008 #13 Punaviini....tiedän tunteen....kaipaan rakastani nii että pää sekoaa...ja koskaan en häntä voi saada....
Punaviini....tiedän tunteen....kaipaan rakastani nii että pää sekoaa...ja koskaan en häntä voi saada....
S Sissi Vieras 30.12.2008 #15 Ainoa todellinen rakkaus on onneton rakkaus. Onnellinen rakkaus on niin kuin terveen ihmisen sydämentykytys: ihminen ei huomaa sitä. -Kersti Bergroth-
Ainoa todellinen rakkaus on onneton rakkaus. Onnellinen rakkaus on niin kuin terveen ihmisen sydämentykytys: ihminen ei huomaa sitä. -Kersti Bergroth-