Mikä auttaa makeanhimoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Kertokaas omia kokemuksia, miten olette saaneet makeanhimon pois? Mä haluaisin kiinteytyä ja pudottaa muutaman kilon painoa, muttei millään onnistu kun mulla on aivan järjetön makeanhimo! Syön lähinnä karkkia, suklaata välillä jonkun patukan. Pullaa tai viinereitä en syö ollenkaan, ne ei onneksi maistu.

Kromitabletit kokeilin, ei mitään vaikutusta. Syön säännöllisesti ja paljon vihanneksia ja hedelmiä, silti haluan karkkia. Joka ikinen päivä. Miten siitä pääsee eroon?!

Mä oon todennut että vhh toimii parhaiten. Ei siis tartte mitään karppausta alkaa, mutta vähentää muuten hiilarien määrää ruokavaliossa (leivät: ruis/kokonaan pois, muut viljatuotteet täysjyvänä ja niitäkin käyttää harvemmin).

Valion sokerittomat purkkikiisselit n 8 kcal/dl ja sekaan vielä ananasta. Kaupoista löytyy myös nellie-dellies karkkeja, niitä vaan ei viitsi syödä montaa, aiheuttavat vatsavaivoja, mutta muutama pahimpaan karkinhimoon auttaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Valion sokerittomat purkkikiisselit n 8 kcal/dl ja sekaan vielä ananasta. Kaupoista löytyy myös nellie-dellies karkkeja, niitä vaan ei viitsi syödä montaa, aiheuttavat vatsavaivoja, mutta muutama pahimpaan karkinhimoon auttaa :)

nellie-dellie salmiakit ovat sitäpaitsi hyviä :P

Ei siihen mikään auta. Pyri olemaan viikko tuskastellen ilman karkeja ja herkkuja, niin sitten seuraava viikko on jo helpompi. Isoimpaan herkunnälkään itse olen vetänyt kuorittuna porkkanoita, ehkä dipattuna. Mutta todellisuudessa siihen ei auta mikään..