A
Apua kaipaava
Vieras
ja ihme sellasia "mönjiä" tippuu? Oon kokeillu kampaamon erinlaisia shamppoita, kaupan. Ei auta. Vai voiko mun hiusväri päässä aiheuttaa sen että se ei sovi mulle, vai mikä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mulla on sama ongelma, kaikkea kokeilin kunnes apu löytyi... XZ vanilja suklaa shampoo ja Avonin päänahan hoitoaine![]()
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mulla on sama ongelma, kaikkea kokeilin kunnes apu löytyi... XZ vanilja suklaa shampoo ja Avonin päänahan hoitoaine![]()
mä käytän nyt tuota XZ öljyhoitoa ekaks, sen annetaan vaikuttaa 15min sit pesen tuolla suklaa-vanilijalla ja hoitoaineena samaa, ja ei kutise enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Apua kaipaava:Taidan kans kokeilla tota xz öljyhoitoa ja shamppoota, hoitoainetta. Pistätkö joka kerta kun peset hiuksa niin sen öljyhoidon eka hiuksiin? Kauanko meni ettei pää enään kutissu, hilseilly?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mulla on sama ongelma, kaikkea kokeilin kunnes apu löytyi... XZ vanilja suklaa shampoo ja Avonin päänahan hoitoaine![]()
mä käytän nyt tuota XZ öljyhoitoa ekaks, sen annetaan vaikuttaa 15min sit pesen tuolla suklaa-vanilijalla ja hoitoaineena samaa, ja ei kutise enää![]()
aivan mahtava tuo shampooolin jo vaipumassa epätoivoon tän pääni kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mulla on sama ongelma, kaikkea kokeilin kunnes apu löytyi... XZ vanilja suklaa shampoo ja Avonin päänahan hoitoaine![]()
aivan mahtava tuo shampooolin jo vaipumassa epätoivoon tän pääni kanssa
juu, mä just viikonloppuna sitä täällä hehkutin, ku tajusin etten ollu 2pv raapinu päätäni ollenkaan![]()
on kyllä ihanaa ku ei kutise![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:apteekin Selukos shampoo kuurimaisesti käytettynä oikein tehokasta