Mikä auttaa?? APUU!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PahaSilmä

Vieras
Mulla on ihan kamala olo. Tän tukan takia, joka nyt kampaamossa leikkaantu "vähän" erilaiseksi kun halusin. Näyttää nyt tosi kuluneelta ja on mahdoton laittaa.

Siis en pyydä apua tukkaan, koska sille ei oo enää mitään tehtävissä vaan tähän mun oloon. Mua siis oksettaa ja ahdistaa ja olen hirveän vihainen. Oikein kihisen ja samalla masentaa ihan kamalasti.En pysty nukkumaan enkä olla paikallaan. Mitä te teette, kun on joku asia, mistä on vaikea päästä yli?

Ja älkää sanoko, että mä otan liian vakavasti tän jutun, koska mä tiedän sen itsekin. en vaan pääse eroon tästä kamalasta olosta.

Mitä jos kävisit siel kampaamossa hieman antamassa palautetta ja vaatisit rahasi takaisin?Tiedän et ei se hiuksia palauta entiseen kuosiin mut saisit jonkin näköistä oikeutta ja jospa se mielikin hieman rauhottuisi...

Alkuperäinen kirjoittaja Katja:
Mitä jos kävisit siel kampaamossa hieman antamassa palautetta ja vaatisit rahasi takaisin?Tiedän et ei se hiuksia palauta entiseen kuosiin mut saisit jonkin näköistä oikeutta ja jospa se mielikin hieman rauhottuisi...

Mä annoin palautetta ja mulle sanottiin, että mä pyysin semmoset. kampaaja anto mulle nimensä ja kertoi olevansa "vastaava" :(

Osta joku pirteä huivipanta ja vedä sillä hiukset pois kasvoilta. Onneksi ne hiukset kasvaa, vaikkakin hitaasti. Enemmän harmittaisi jos olis mennyt ottamaan tatuoinnin ja tatuoija olisi mokannut... Koita jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
kampaamoon, selitä tilanne ja pyydä tekemään jotain taikoja asian korjaamiseksi

En uskalla. Varasin ajan hyvään kampaamoon jossa yleensä käyn tutulle kampaajalle ja se on lokakuussa. Tukka ei ole yhtä ongelmallinen, kuin tämä mun olo. Tärisyttää vaan ja tuntuu ihan hirveältä.

Mitä jos tekisit nyt jotain itses hemmottelua, ja ottaisit vaikka kirjan käteen ja lukisit koko oopuksen tämän illan aikana? Käy suihkussa ja pese itses oikein tehokkaasti harjalla hangaten, irvistele peilikuvalles, järjestä olohuoneeseen jalkakylpy, lakkaa kynnet. Ja sitt luet jotain oikein hauskaa kirjaa, niin että unohtuu edes hetkeksi tuo moga.

Yhteistyössä