Mikä apteekin raskaustesteistä paras?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mevaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mevaan

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
1 298
0
36
Oon ite testannut ain sillä mikä on sellasessa vaalean sinisessä paketissa, kaiketi ihan suomalainen. Onko se sitten paras vai joku muu? Tänään tarkotus mennä apteekissa käymään.

Kiitos vastanneelle. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Just Do It:
Oon ite testannut ain sillä mikä on sellasessa vaalean sinisessä paketissa, kaiketi ihan suomalainen. Onko se sitten paras vai joku muu? Tänään tarkotus mennä apteekissa käymään.

Kiitos vastanneelle. =)

No mä oon aina käyttäny sitä apteekin raskaustestiä, taitaa olla halvin ja just siinä vaaleensinisessä paketissa. =) Oikein on tähän mennessä näyttäneet.

Tosin eilinen testi näytti negaa ja tänään "roskishaamua" että mä varmaan joudun muutaman päivän päästä hakee uuden semmosen. =)

B-sure taitaa olla yksi markkinoiden huonoimpia testejä. Sillä saa moni epäselviä haamuja, vaikka raskaudesta ei olisi tietoakaan. Itselläni ei tullut eli kotrolliviivaa, eli täys susi..

B-sure taitaa olla yksi markkinoiden huonoimpia testejä. Sillä saa moni epäselviä haamuja, vaikka raskaudesta ei olisi tietoakaan. Itselläni ei tullut edes kotrolliviivaa, eli täys susi..

Yhteistyössä